Aike Posted August 8, 2016 Report Share Posted August 8, 2016 Ja, som titeln säger. Antal gånger ni har sett Beyond på bio. För mig har det blivit tre gånger alla gångerna under premiärdygnet. Först på WCTs smygpremiär vid midnatt, sedan på pressvisning nästa morgon och till sist på kvällen igen i stor salong på Bergakungen i Göteborg. Jag är osäker om det blir någon mer gång. Hade planer att gå med en vän för att använda fribiljetterna redaktionen på sidan fick ta del av. Men han kunde inte och har istället gett bort dem. Känner mig mer sugen att se Suicide Squad än Beyond en fjärde gång, men vem vet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 9, 2016 Report Share Posted August 9, 2016 Jag har sett den tre gånger. Två gånger under det första dygnet (midnattsvisningen och pressvisningen) och därefter ytterligare en med en kompis här i Ulricehamn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts