johannalaforge Posted May 22, 2017 Report Share Posted May 22, 2017 (Det var ett ex antal år sedan jag loggade in här sist, men nu har jag en perfekt anledning att posta igen.) Årets FedCon närmar sig med Warp 10-hastighet! Den 2-5:e Juni går det av stapeln i år, i Bonn, Tyskland. Gästlistan inkluderar bland andra: LeVar Burton Michael Dorn Gates McFadden Marina Sirtis John de Lancie David Hasselhoff Jag skriver självklart här för att jag själv kommer att åka dit (för fjärde gången). Min fråga är om någon annan härifrån har FedCon i sin kalender? Jag vet att jag har sett några andra svenskar där de föregående åren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 22, 2017 Report Share Posted May 22, 2017 Åh, jag skulle vilja åka dit. Men tyvärr går det inte i år. Har själv varit på Fedcon två gånger, men nu var det några år sedan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted May 22, 2017 Author Report Share Posted May 22, 2017 2 timmar sedan, Pjotr'k sade: Åh, jag skulle vilja åka dit. Men tyvärr går det inte i år. Har själv varit på Fedcon två gånger, men nu var det några år sedan. Åh. Det var synd... Själv åker jag dit för första gången med min syster, @Naraku. Har tidigare varit där med @bjorn98009_91 två gånger, samt en gång med en av mina kompisar från Amerika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 22, 2017 Report Share Posted May 22, 2017 Aldrig varit på en Fedcon, men någon dag hoppas jag åka dit. För övrigt kul att se dig på forumet igen, hoppas det inte dröjer lika länge nästa gång Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted May 22, 2017 Author Report Share Posted May 22, 2017 2 timmar sedan, The Holy Three sade: Aldrig varit på en Fedcon, men någon dag hoppas jag åka dit. För övrigt kul att se dig på forumet igen, hoppas det inte dröjer lika länge nästa gång Det är ett ganska speciellt ställe, om du frågar mig. Stora portioner av konventet är på Tyska, men de har också alltid en engelskspråkig MC. Förut var det Garrett Wang, vilket i sig gjorde hela konventet magiskt. Jag har inte varit på något innan där han inte var MC, men detta året är det tydligen Chase Masterson istället. Förhoppningsvis är hon precis lika rolig. lol Tack. Jag ska försöka slita mig från mina tv-serier lite oftare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts