Loke_Olsson Posted March 21, 2020 Report Share Posted March 21, 2020 Tjena ser det var längesedan någon gjorde en ny presentation. Så känner jag kanske borde presentera mig ;) Tja jag heter Loke kommer från Uddevalla, är en gammal trekkie (även om jag inte är så gammal ändå ;).) ha sett det mesta som kommit ut genom åren. Mitt intresse är stort för att göra props så hänger väl mest på FPS forumet, jag gör en del star trek props i diverse material allt från padds till Communicators etc. För mig är det en stor del i min hobby ;) Har inte jättemycket mer att berätta så får väl dryga ut presentationen med att göra som många andra berätta något om mina favoriter. Karaktärmässigt så får jag nog säga Doc och Neelix från Voyager är mina två all time favorites. Kommer det till serierna och filmerna så får jag nog ändå säga Voyager och Discovery. Jag blev väl mest medlem här på forumet i hoppet om att kanske träffa på lite trekkies från Uddevalla området. Men alla nya bekantskaper är uppskattade om man säger så. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted March 21, 2020 Report Share Posted March 21, 2020 Kul presentation. Välkommen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 23, 2020 Report Share Posted March 23, 2020 Välkommen! Passerar Uddevalla ett par gånger under sommaren men har ännu inte stannat där. Är annars från Ulricehamn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loke_Olsson Posted March 24, 2020 Author Report Share Posted March 24, 2020 Tackar och bockar hörni 😊, och Pjotr’k du har inte missat något direkt Uddevalla är en fin men rätt tråkig stad såvida man inte gillar shopping haha Pjotr'k 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thopok Posted August 22, 2020 Report Share Posted August 22, 2020 Vänskapen emellan Neelix och Tuvok är svår att slå 😛 Jag bor visserligen inte i Uddevalla men har ett ex som bodde i Munkedal så har hängt i trakterna. Oavsett vad.. Qapla'! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts