Nyhet Postad 4 Mars, 2009 Rapport Postad 4 Mars, 2009 Patrick Stewart berättar i en intervju hur stolt han var över att få spela Jean-Luc Picard i Star Trek: The Next Generation. Han minns att han var oerhört irriterad på kritiker som ansåg att han slumrade till när han valde att arbeta med TV istället för teater. Stewart berättar: "En dag förlorade jag kontrollen och jag sade: 'Lyssna, jag är inte bara stolt och förtjust över att spela kommendören ombord Enterprise, utan alla dessa år när jag arbetade för den kungliga Shakespeare-teatern... att sitta i Englands tron var inget annat än en förberedelse för att sitta i kaptensstolen ombord Enterprise'." Källa [ Till originalnyheten ]
Mr Trek Postad 4 Mars, 2009 Rapport Postad 4 Mars, 2009 Härligt att höra att Stewart är stolt över det bästa han någonsin har gjort.
Expendable Ensign Postad 4 Mars, 2009 Rapport Postad 4 Mars, 2009 Kanske är det bara en förutfattad mening men jag kan tänka mig att TV inte värderas särskilt högt inom teatervärlden och bland dess kritiker. Speciellt inte en sci-fi-serie som Star Trek. Därför känns det bra att se Stewart försvara sin roll som Picard och dessutom påtala att han är stolt över den.
Supreme Commander JAF Postad 4 Mars, 2009 Rapport Postad 4 Mars, 2009 Jag vet att film rankas hästlängder före tv men jag vet inte var teater hamnar i den världen. Jag kan dock tänka mig att tv ses med oblida ögon av teatersfolket och att det finns ganska rigida murar uppbyggda mellan olika media. J.
Unkas Postad 4 Mars, 2009 Rapport Postad 4 Mars, 2009 Han var stort bidrag till TNG, och den bästa skådepelaren i ST. Också jag gillar att han försvara det han gjort, och känslan att han är en person som trode på det han gjorde förstärks. Bravo säger jag.
Rekommenderade inlägg