Nyhet Postad 21 Augusti, 2009 Rapport Postad 21 Augusti, 2009 I december har James Camerons delvis animerade science-fictionfilm Avatar premiär. I en av huvudrollerna finns nya Uhura Zoe Saldana. Igår släpptes teasertrailern. Se om du känner igen henne här. Källa [ Till originalnyheten ]
The Holy Three Postad 21 Augusti, 2009 Rapport Postad 21 Augusti, 2009 Första halvan var bra, kändes spännande, men när man fick se dessa smurfar fara omkring ville jag bara vakna ur denna till synes dröm.
commander ricochet Postad 21 Augusti, 2009 Rapport Postad 21 Augusti, 2009 Nä jag tyckte den verkade häftig med lite nya grepp! Och en trevlig blandning mellan science fiction och fantasy. Återstår att se om storyn håller. Men den blir det till att spana på när den kommer! B)
Supreme Commander JAF Postad 22 Augusti, 2009 Rapport Postad 22 Augusti, 2009 Tydligen inte bara jag som gillar blåhudade skönheter med svans (Draeneis). Verkar vara en spännande film annars. J.
Mr Trek Postad 22 Augusti, 2009 Rapport Postad 22 Augusti, 2009 Det där var bara lite för mycket för mig... Andorians är mycket snyggare!
Unkas Postad 24 Augusti, 2009 Rapport Postad 24 Augusti, 2009 Såg intresant ut. Onekligen något jag blev nyfiken på. Är nog en film som gör sig bra på bio.
Rekommenderade inlägg