Nyhet Posted August 21, 2009 Report Share Posted August 21, 2009 I december har James Camerons delvis animerade science-fictionfilm Avatar premiär. I en av huvudrollerna finns nya Uhura Zoe Saldana. Igår släpptes teasertrailern. Se om du känner igen henne här. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted August 21, 2009 Report Share Posted August 21, 2009 Första halvan var bra, kändes spännande, men när man fick se dessa smurfar fara omkring ville jag bara vakna ur denna till synes dröm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted August 21, 2009 Report Share Posted August 21, 2009 Nä jag tyckte den verkade häftig med lite nya grepp! Och en trevlig blandning mellan science fiction och fantasy. Återstår att se om storyn håller. Men den blir det till att spana på när den kommer! B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted August 22, 2009 Report Share Posted August 22, 2009 Tydligen inte bara jag som gillar blåhudade skönheter med svans (Draeneis). Verkar vara en spännande film annars. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted August 22, 2009 Report Share Posted August 22, 2009 Det där var bara lite för mycket för mig... Andorians är mycket snyggare! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted August 24, 2009 Report Share Posted August 24, 2009 Såg intresant ut. Onekligen något jag blev nyfiken på. Är nog en film som gör sig bra på bio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts