Gå till innehåll

Dräkt som ger trekkers våta tankar...


Nyhet

Rekommenderade inlägg

Jag talar självfallet om en våtdräkt i Star Trek-utförande som finns att köpas i USA för mellan 435 och 470 USD (mellan 3300 och 3500 SEK). Våtdräkten finns i rött, gult och blått utförande och visst är det lite vågat (om ni ursäktar ordvitsen) att köpa den röda Star Trek-våtdräkten... Dräkten säljs först och främst på Roddenberry.com.

vatdrakt_rod1_100101.pngvatdrakt_gul1_100101.pngvatdrakt_bla1_100101.png

Källa

[ Till originalnyheten ]

Redigerad av Nyhet
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som bloggen Jim SMASH!!! Sa: Det logiska torde väl vara att de i den röda dräkten blir uppätna av hajar. :D

Jo, Star Treklogik, men annars sägs det att gul är den färg hajar gillar. Den kallas för yum yum yellow.

Om några år kan man nog hitta de röda dräkterna i outlet-butiker, lär inte vara många trekkers som köper en röd dräkt...

LOL! Om man faktiskt kommer använda dräkten. Trekkers är galna och samlar på allt trekkigt material. Kanske några köper våtdräkterna för att stoltsera med dem och visar dem i sina vitrinskåp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om några år kan man nog hitta de röda dräkterna i outlet-butiker, lär inte vara många trekkers som köper en röd dräkt...

LOL! Om man faktiskt kommer använda dräkten. Trekkers är galna och samlar på allt trekkigt material. Kanske några köper våtdräkterna för att stoltsera med dem och visar dem i sina vitrinskåp.

Glömmer ibland hur galna trekkers det finns :P

Redigerad av Mr Trek
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apropå trek kläder så såg jag att Dressman hade en jacka (möjligen tröja) med precis rätt röd/svart färg för att gå som en starfleet uniform. Det kanske är något att satsa på? J.

Absolut! Har de fortfarande sådana? Inte till mig utan till hanarna i familjen :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är faktiskt på jakt efter en våtdräck inför kommande säsong. Detta kanske vore något att sattsa på. Fast man blir inte så diskret med de färgerna. Snarare skrämmer jag bort alla havets innvånare....förutom hajarna då. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...