Gå till innehåll

Pines nya film sågas av svenska kritiker

Rekommenderade inlägg

Postad

This Means War med Chris Pine (Kirk) i ena huvudrollen har premiär i dag. Men någon höjdarfilm verkar det inte vara. I alla fall om vi får tro den svenska kritikerkåren.

Filmen har just nu 2,1 i snitt i Kritiker.ses sammanställning vad svenska filmkritiker tycker om filmen. Bland annat ger Helsingborgs Dagblad och Upsala Nya Tidning filmen en etta.

This Means War har också sågats i USA. På Rottentomatoes.com har filmen ett snitt på 25 procent. Richard Roeper, som var Roger Eberts siste programledarkollega, kallar filmen för "den första som platsar på årets lista över sämsta filmer".

I filmen spelar Pine mot Tom Hardy (Shinzon i Nemesis) och Reese Witherspoon.

http://www.youtube.com/watch?v=FsAqVvlR5DQ

[ Till originalnyheten ]

Postad

Såg trailern till den filmen när jag var på Hamilton härom veckan och jag fick uppfattningen att det verkade vara en hyffsad actionladdad rulle fast en trailer är kanske i minsta laget att bygga omdömet för hela filmen på...

Postad

Biopubliken verkar dock tycka filmen är ganska bra. 6,5 på IMDB och 72 % som gillade den på Rotten Tomatoes. Jag väntar dock till att se den på dvd -- om jag ens ser den. Så spännande ser den inte ut att vara, även om den säkert är bättre än vad kritikerna tycker.

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...