Nyhet Postad 27 November, 2012 Rapport Postad 27 November, 2012 (redigerade) Nu har Paramount släppt den officiella synopsisen för Star Trek Into Darkness. Det är spännande läsning, även om man från början vet att man kan tolka in mycket olika saker i en synopsis och samtidigt inte vara säker på att den tolkningen man har gjort är den rätta. Den avslöjar ju knappast allt som skall hända i filmen. Det handlar oavsett om ett episkt slag mellan Kirk och hans besättning på ena sidan och en ostoppbar kraft på andra sidan. Vi har lagt till synopsisen på vår sida om filmen. Det är nu mindre än ett halvår kvar till dess att filmen har premiär! Källa [ Till originalnyheten ] Redigerad 27 November, 2012 av Nyhet Citera
Aike Postad 27 November, 2012 Rapport Postad 27 November, 2012 Khan? Gary Mitchell? Det kan vara vem som helst som är skurken utifrån den beskrivningen. Citera
Pjotr'k Postad 27 November, 2012 Rapport Postad 27 November, 2012 Precis min tanke. Men det är ändå kul att de äntligen avslöjar synopsen. Citera
Mr Trek Postad 27 November, 2012 Rapport Postad 27 November, 2012 Intressant att det står "personal score" Kanske det till och med kan vara någon vi fick en skymt av i första filmen. Hoppas på "Cupcake"!!! Citera
Pjotr'k Postad 27 November, 2012 Rapport Postad 27 November, 2012 Cupcake (eller Hendorff som han tydligen heter) skall vara med i nästa film. Citera
loghaD Postad 29 November, 2012 Rapport Postad 29 November, 2012 (redigerade) Vore väldigt underligt om det vore Gary Mitchell, dels med tanke på att 1) han tas itu med i Ongoing-serien och 2) Bob Orci har sagt uttryckligen att det inte är Mitchell. Däremot vore han en väldigt bra kandidat till "one man weapon of mass destruction". Ongoing-serierna har haft flera referenser till Section 31. Jag tror att det kan ligga något i spekulationerna att de kan ha kommit över Botany Bay och at Cumberbatch spelar en augment (men kanske inte just Khan). Det skulle också passa Cumberbatch's kläder i de läckta fotona. Se'n finns det ju de som tror på Sybok ... men själv hoppas jag fortfarande på kirurgiskt modifierad klingon Redigerad 29 November, 2012 av loghaD Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.