Jump to content

Skådespelare efterlyses

Thalaxian

Recommended Posts

• 1 year later...
Supreme Commander: Jag tror skaparna redan blir bombade med förslag, och efter Enterprise tror jag inte dom är speciellt glada att pröva på dom.

Thalaxian: Oftast brukar skådespelare ha hemliga nummer och de använder sig sällan av mail.

Håller med. Man kanske kunde göra en tråd och se hur många bra och dåliga förslag man får fram bara bland de som är här. Det borde bli en del! :ferengi: J.

Har en kompis som jobbar på Paramont, så han brukar ge mig lite information som finns på bordet.

Och den nya Star Trek filmen som kommer 2007 kommer nog bli den maffigaste produktionen på länge, deras budget kommer va mycket större än dom tidigare, förhoppningvis är det en bra regissör på plats som gör detta bra!

Har en kompis som jobbar på Paramont, så han brukar ge mig lite information som finns på bordet.

Och den nya Star Trek filmen som kommer 2007 kommer nog bli den maffigaste produktionen på länge, deras budget kommer va mycket större än dom tidigare, förhoppningvis är det en bra regissör på plats som gör detta bra!

Hehe..

Inte ens månaderna före en Star Trekpremiär brukar det vara känt om vad den kommande filmen handlar om.

Det brukar visserligen vara hur mycket spekulationer som helst.

Kommer ihåg inför premiärerna av Star Trek:First Contact, Star Trek:Insurrection och nu senast Star Trek:Nemesis

att det florerade mycket rykten. Ungefär 3-4 månader innan premiären kunde

man läsa om filmerna. När det gällde Nemesis, så var det väl ännu senare

mot premiären det kom någon information. Så mitt råd är, sitt lugnt och vänta

tills det kommer trovärdig information

Ferren: Jag är MYCKET tveksam ang information som kommer från "folks kompisar", speciellt om denne enbart har 3 inlägg.

Detta är väll knappast relevant som en hållbar motivering. Jag är skeptisk till personer här på forumet även om de har skrivit över 460 inlägg.

Sorry, uttryckte mig lite klantigt. Vad jag menar är att jag kan bedömma ifall en person är trovärdig om jag sett mer av vad han har skrivit. I det här fallet är jag mycket tveksam hurvida han verkligen vet någonting om den nya filmen, mycket eller lite inlägg åsido.

Förstår jag dig rätt nu att ditt andra stycke är dina egna spekulationer och inte något du fått från din vän? Vad jag vet så har Star Trek XI inte lämnat ritbordet ens.

Ferren: Jag är MYCKET tveksam ang information som kommer från "folks kompisar", speciellt om denne enbart har 3 inlägg.

Detta är väll knappast relevant som en hållbar motivering. Jag är skeptisk till personer här på forumet även om de har skrivit över 460 inlägg.

Sorry, uttryckte mig lite klantigt. Vad jag menar är att jag kan bedömma ifall en person är trovärdig om jag sett mer av vad han har skrivit. I det här fallet är jag mycket tveksam hurvida han verkligen vet någonting om den nya filmen, mycket eller lite inlägg åsido.

OO jaa det är jag också..... så Ferren du har fått vår uppmärksamhet så har du sagt A så får du säga B :rolleyes: