Expendable Ensign Posted July 30, 2004 Report Share Posted July 30, 2004 På söndag den 1 augusti visar TV4 film de 7 första Star Trek filmerna. Läs mer på tv4.se 14:00 The Motion Picture 16:15 The Wrath of Khan 18:10 The Search for Spock 20:00 The Voyage Home 22:00 The Final Frontier 23:50 The Undiscovered Country 01:40 Generations Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted July 30, 2004 Report Share Posted July 30, 2004 Synd att man inte har tv4 film. Läs mer på tv4.seLäser man texten som är skriven så nämns startrekdb.se som en bra länk. Inte så konstigt det är ju en väldigt bra sida. Jag måste säga att det finns nog ingen bättre gjord hemsida. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted July 30, 2004 Report Share Posted July 30, 2004 hoppas bara att det går att se, störningar och åter störningar på den kanalen, jämt och ständigt. men det konstiga är att det är bara på 4:ans kanaler det stör....(Boxer) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enterprise_Nx-01 Posted August 3, 2004 Report Share Posted August 3, 2004 Synd att dom inte vissade det på 4:an då hade mera sett filmerna Först fick jag höra att det skulle vara på tv4 men sen såg jag reklamen och då var det Tv4 Film och den kanalen har jag inte så jag fick gå och sätta mig i ett hörn och hoppas att dagen skulle gå snabbt ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted August 7, 2004 Report Share Posted August 7, 2004 Satt på landet med en kompis som har TV Film i sitt hus (han var mer eller mindra tvingad) . Jag tror dock att det hade varit smartare av TV4 att visa alla Star Trek filmerna någon dag under vintern då det inte är så kul att vara ute. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shinzon Posted August 8, 2004 Report Share Posted August 8, 2004 Eller så har man dem på dvd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 8, 2004 Report Share Posted August 8, 2004 Eftersom detta "event" nu är över... Stänger detta ämne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts