Lorian Posted August 5, 2004 Report Share Posted August 5, 2004 dom skall ju släppa megaboxar med hela TNG o DS9 i USA någongång runt oktober i USA. jag undrar bara om någon vet huruvida dessa megaboxar kommer till europa? dessa megaboxar blir lite billigare än att köpa säsongerna var för sig, o eftersom jag skall köpa båda serierna vill jag ju spara så mycket pengar som möjligt. O jag vägrar köpa begagnade säsongsboxar om nån tänkte föreslå det. så jag bara undrar om någon har någon aning om dessa megaboxar kommer till europa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shinzon Posted August 10, 2004 Report Share Posted August 10, 2004 DS9 finns nu i sep hos play.com TNG kommer i okt hos play.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Döparn Posted August 15, 2004 Report Share Posted August 15, 2004 Någon som vet vad dessa "megaboxar" kommer att kosta då (i kronor)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 Någon som vet vad dessa "megaboxar" kommer att kosta då (i kronor)? <{POST_SNAPBACK}> Du kan köpa den här Amazon.co.uk. Omvandlat till svenska kronor så blir priset dom tar där 4 650,64kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Borg Posted August 20, 2004 Report Share Posted August 20, 2004 Nu skulle man definitivt ha pengar så man kunde köpa allt. Jag tror iofs de kommer finnan kvar ett tag. Annars kommer det nya utgåvor. De ger nog inte upp ett vinstgivande koncept i första taget. dessa megaboxar innehåller "bara" samtliga säsongen, eller har de slängt in något ytterligare? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts