Thalaxian Posted October 2, 2004 Report Share Posted October 2, 2004 (edited) Det vore kul att veta vilka Star Trek-skådisar andra på forumet har träffat och i samband med vilka konvent/kongresser. Även om man har träffat en Star Trek-skådis utanför ett konvent så vore det kul att veta. Själv jag har hittils endast träffat Tim Russ och det var på Swecon 2004 i Stockholm. Edited October 2, 2004 by Thalaxian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quinn Posted October 21, 2004 Report Share Posted October 21, 2004 Jag har haft privilegium och nöje att träffa Chase Masterson (Leeta) på en spelkonvent i Antwerpen (eller var det i Bryssel) för några år sen. mvh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shinzon Posted November 8, 2004 Report Share Posted November 8, 2004 Jag har träffat Tim Russ och det var på Swecon 2004 i Stockholm. Sen träffade jag Ron Perlman på sollentunamässan som var nu i okt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweTrek Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Var på semester i USA och bilade från NY till LA 2003, snacka om tur, jag träffade Wil Wheaton (Wesley Crusher) och Jeri Ryan (7 of 9) på samma resa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Centerwall Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Liksom många andra så träffade jag Tim Russ på Swecon (det var väldigt intressant att diskutera amerikans politik med honom!) och så träffade jag John Rhyes-Davis på SF-mässan i Göteborg förra året: bildbevis! Först fick han signera en bild på Gimli och sedan slängde jag fram en bild på honom som Leonardo da Vinci från Voyager. Han tittade upp, så att jag hade på mig en Starfleetuniform och brast ut i: "You´re a trekker, aren´t you?". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted July 22, 2005 Report Share Posted July 22, 2005 Liksom många andra så träffade jag Tim Russ på Swecon (det var väldigt intressant att diskutera amerikans politik med honom!) och så träffade jag John Rhyes-Davis på SF-mässan i Göteborg förra året: bildbevis! Först fick han signera en bild på Gimli och sedan slängde jag fram en bild på honom som Leonardo da Vinci från Voyager. Han tittade upp, så att jag hade på mig en Starfleetuniform och brast ut i: "You´re a trekker, aren´t you?". <{POST_SNAPBACK}> HA! HA! HA! skämt åsido swecon 2004 och ett par sollentunamässor har jag varit på även om jag är en sån där snåljåp som inte vill betala för signeringar. :ferengi: J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted July 22, 2005 Author Report Share Posted July 22, 2005 (edited) Jag var en av alla som var i Stockholm då Robert Picardo och Garret Wang signerade på Science Fiction Bokhandeln onsdagen den 6 juli. Så nu har jag träffat: Tim Russ, Robert Picardo och Garret Wang. Edited July 22, 2005 by Thalaxian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 26, 2005 Report Share Posted July 26, 2005 Jag var i Köpenhamn och på Swecon så jag har träffat Tim Russ, Robert Picardo och Ron Moore (den sista var ingen skådis, men i alla fall...). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts