Jump to content

Star Trek-skådisar och konvent/kongresser

Thalaxian

Recommended Posts

Det vore kul att veta vilka Star Trek-skådisar andra på forumet har träffat och i samband med vilka konvent/kongresser. Även om man har träffat en Star Trek-skådis utanför ett konvent så vore det kul att veta.

Själv jag har hittils endast träffat Tim Russ och det var på Swecon 2004 i Stockholm.

Edited by Thalaxian

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Liksom många andra så träffade jag Tim Russ på Swecon (det var väldigt intressant att diskutera amerikans politik med honom!) och så träffade jag John Rhyes-Davis på SF-mässan i Göteborg förra året: bildbevis!

Först fick han signera en bild på Gimli och sedan slängde jag fram en bild på honom som Leonardo da Vinci från Voyager. Han tittade upp, så att jag hade på mig en Starfleetuniform och brast ut i: "You´re a trekker, aren´t you?". :)

• 5 months later...
Liksom många andra så träffade jag Tim Russ på Swecon (det var väldigt intressant att diskutera amerikans politik med honom!) och så träffade jag John Rhyes-Davis på SF-mässan i Göteborg förra året: bildbevis!

Först fick han signera en bild på Gimli och sedan slängde jag fram en bild på honom som Leonardo da Vinci från Voyager. Han tittade upp, så att jag hade på mig en Starfleetuniform och brast ut i: "You´re a trekker, aren´t you?".  :)

<{POST_SNAPBACK}>

HA! HA! HA! :D:D:D

skämt åsido swecon 2004 och ett par sollentunamässor har jag varit på även om jag är en sån där snåljåp som inte vill betala för signeringar. :ferengi: J.