Pjotr'k Posted October 14, 2004 Report Share Posted October 14, 2004 SOm ni läst på Star Trek Databas kommer både John Rhys-Davies och Ron Perlman till Sollentuna i slutet av oktober. Skall någon av er andra dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted October 15, 2004 Report Share Posted October 15, 2004 Jag skulle gärna åka men jag har egentligen inte råd och dessutom ska jag åka som ombud på scoutförbundets årsmöte, synd att jag inte visste det tidigare. Någon som ska dit och kanske kan fixa autografer oxh kanske ett signerat foto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shinzon Posted October 27, 2004 Report Share Posted October 27, 2004 Jag skall upp till sollentunamässan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Proton Posted October 28, 2004 Report Share Posted October 28, 2004 Jag ska också gå till Sollentunamässan, ganska bekvämt eftersom man bor i Sollentuna också B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuvix Posted October 28, 2004 Report Share Posted October 28, 2004 Så här står det på sollentunasmässans hemsida... JOHN RHYS-DAVIES LÄMNAR ÅTERBUD *** På grund av en förlängd filminspelning i Indien kan John Rhys-Davies tyvärr inte närvara på mässan i Stockholm. Han har försökt lösa detta på alla sätt men det har tyvärr ej varit möjligt. Vi önskar honom lycka till med sin nya film och hoppas vi kan jobba med honom i framtiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts