Quark Posted October 19, 2004 Report Share Posted October 19, 2004 (edited) Vore trevligt om det fanns fler amatörgrafiker som ville visa upp sina alster! Börjar med två av mina senaste bilder (nedskalade till 600x450). Edited October 19, 2004 by Quark Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted October 20, 2004 Report Share Posted October 20, 2004 Låter som en kul idé! Har tidigare lekt lite med wallpapers från ST..."I´ll be back"....I think... Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted October 20, 2004 Report Share Posted October 20, 2004 Inte illa Quark, inte illa. Har du gjort dessa från scratch? Och du holodoc, var inte blygsam nu. Visa upp något av dina mästerverk för kamraterna här på forumet. Jag har sett att du kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted October 20, 2004 Report Share Posted October 20, 2004 De var väldigt vackra bilder. Måste det bara vara grafik om man vill visa något alster? :rodna: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quark Posted October 20, 2004 Author Report Share Posted October 20, 2004 Inte illa Quark, inte illa. Har du gjort dessa från scratch? <{POST_SNAPBACK}> Från scratch och med Gimp 2 (som för övrigt är gratis)! De var väldigt vackra bilder. Måste det bara vara grafik om man vill visa något alster? :rodna: <{POST_SNAPBACK}> Bara att lägga upp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deanna Posted October 25, 2004 Report Share Posted October 25, 2004 Bara att lägga upp! <{POST_SNAPBACK}> Ok, här kommer en bild som jag gjort. Den är gjord i programmen Poser och Photoshop. Bilden används på indexsidan på hemsidan. Deanna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talar Posted October 26, 2004 Report Share Posted October 26, 2004 (edited) Vet inte om det här räknas som grafiskt alster, men jag sitter och experimenterar med min avatar nu. Tyckte att jag fick till en så vacker grön bakgrund, men den skär sig lite mot den blå forumbakgrunden Edit: har gjort den blå istället, den gröna var bättre, men den här passar iallafall till forumbakgrunden. Edited October 26, 2004 by Talar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted November 3, 2004 Report Share Posted November 3, 2004 Har gjort ett the Fifth Element wallpaper feat. Leeloo. länk här - är i 1280x1024 (får användas av den som vill, privat.) Sen finns det en länk till min avatar, i fullstorlek, hittas i min signatur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted November 3, 2004 Report Share Posted November 3, 2004 Mycket snygg! Mjukt och härligt ljus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted November 3, 2004 Report Share Posted November 3, 2004 Verkligen trevligt med Leeloo. Den var mycket snygg och som sagt mycket ljus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts