Rymdmonstret Posted November 15, 2004 Report Share Posted November 15, 2004 Själv, tänker jag voyager.. det är snygg fluktiation! Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted November 15, 2004 Report Share Posted November 15, 2004 Själv, tänker jag voyager.. det är snygg fluktiation! <{POST_SNAPBACK}> Snygg fluktation! Tja, jag är nog böjd att hålla med dig. Voyagers warpcore har en härligt, blå, bubblande fluktation Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted November 15, 2004 Report Share Posted November 15, 2004 (edited) jag har alltid gillat voyagers warpcore för att den liknar min vattenlampa Edited November 15, 2004 by captain archer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Great Bird Posted November 15, 2004 Report Share Posted November 15, 2004 Den på Enteprise-E, jag håller på detta skepp i alla väder. Den är en uppgradering av sin föregångares och är ett underbart exempel på hur man kan få gammal Trek att passa in i ny Trek. E-driften ger ju också ett intryck av att fungera, med sina synliga kylarsystem och kablar. Voyagers står ju bara där och flimmrar och ser cool ut medans vi Treknologister sliter håret av oss när vi försöker luska ut hur den fungerar ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted November 15, 2004 Report Share Posted November 15, 2004 Voyagers står ju bara där och flimmrar och ser cool ut medans vi Treknologister sliter håret av oss när vi försöker luska ut hur den fungerar ;) <{POST_SNAPBACK}> Du menar att man ska tänka på funktionalitet också? Naaaah ;) Jag gillar Voyagers, den är så mystiskt, skönt flimrande. Precis som warpdrift är mystiskt, så då tycker jag att det passar bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Great Bird Posted November 15, 2004 Report Share Posted November 15, 2004 Voyagers står ju bara där och flimmrar och ser cool ut medans vi Treknologister sliter håret av oss när vi försöker luska ut hur den fungerar ;) <{POST_SNAPBACK}> Du menar att man ska tänka på funktionalitet också? Naaaah ;) Jag gillar Voyagers, den är så mystiskt, skönt flimrande. Precis som warpdrift är mystiskt, så då tycker jag att det passar bra <{POST_SNAPBACK}> Men för somliga av oss ??r inte warpdrift ett mysterium, så vi sätter värde på funktionalitet :P ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted November 17, 2004 Report Share Posted November 17, 2004 Hmm, Voyaers är ju fin då den bubblar å håller på. Fast Enterprise E:s ser ju lite "verkligare" ut tycker jag. Den har lite rör och annat runt sig vilket jag tycker ser bra ut :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted November 17, 2004 Report Share Posted November 17, 2004 Min favorit är U.S.S. Defiant's warpcore. Den är electric blue med ett rött staket runt, påminner lite om en bar på en klubb i London (skoja bara). Men Defiant står mig ju nära. Jag tänker bara på the four forward-facing, synchronized pulse phaser cannons in action...öh...det kanske är ett annat topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts