Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Nej, serien är inget att ha, så om ni tänker se den rekommenderar jag istället att ni ser den första serien som, trots dess år på nacken, har en grundstory som faktiskt håller.

Jag såg om några avsnitt av orginalserien nyligen och i mitt tyck "håller" den inte. Det är få serier från 80-talet som gör det. V är en av få jag kommer att tänka på. Sedan vet inte jag om jag tycker att Knight Rider var den främsta serien under 80-talet. Jag såg den och gillade den då, men serier som A-team stod (och står) definitivt högre på min lista.

Däremot håller jag med dig om den nya serien.

Postad

Det är möjligt att det faktiskt finns serier som håller högre standard från 80-talet (A-Team och V är ju självfallet höjdare) och det är definitivt också möjligt att jag har väldigt mycket nostalgi i huvudet när jag minns den ursprungliga Knight Rider... :)

Postad (redigerade)

Nya Knightrider är sååå plastig jämfört med originalet! I den gamla serien känns det verkligen som om Kit är ett eget väsen, men i den nyä är Kit "dåligt dubbad". Jag ville verkligen tycka om den, men det går bara inte. Stor besvikelse.

Jag gillade Knightrider rätt bra när det begav sig, men min stora hjälte var MacGyver. Jag och mina äldre bröder (nåja, mest dem B) ) brukade testa en del av hans påhitt, till mammas stora förtvivlan ibland. Junior Mythbusters, typ :lol: .

Airwolf och A-team får vi inte glömma heller. Älskar också seriernas teman så mycket att jag gjort ett par blandskivor med min barndoms favoriter, och då ingår dessa. Med andra hjältar som Alf, Bumbibjörnarna, Ducktales etc.

Redigerad av Marvin
Postad
Nya Knightrider är sååå plastig jämfört med originalet! I den gamla serien känns det verkligen som om Kit är ett eget väsen, men i den nyä är Kit "dåligt dubbad". Jag ville verkligen tycka om den, men det går bara inte. Stor besvikelse.

Jag gillade Knightrider rätt bra när det begav sig, men min stora hjälte var MacGyver. Jag och mina äldre bröder (nåja, mest dem B) ) brukade testa en del av hans påhitt, till mammas stora förtvivlan ibland. Junior Mythbusters, typ :lol: .

Airwolf och A-team får vi inte glömma heller. Älskar också seriernas teman så mycket att jag gjort ett par blandskivor med min barndoms favoriter, och då ingår dessa. Med andra hjältar som Alf, Bumbibjörnarna, Ducktales etc.

Du gillar typ samma serier som jag gamla knightrider Airwolf A-team Alf tyckte jag va sådär MAc Gyver toppen Bumbibjörnarna bästa disneyserier alla kategorier ducktales också bra

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu
  • Skapa nytt...