duckman Posted December 1, 2004 Report Share Posted December 1, 2004 För ett par år sedan försvann en av dom bättre kanalerna från tvutbudet, kanalen hette Sci-Fi channel. Hjälp till att åter införa kanalen till sverige, blir vi nog många kan vi få Canal Digital att lyssna! Du kan skriva på petitionen på: http://www.petitiononline.com/ab7q5983/petition.html Spread the word! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rymdmonstret Posted December 1, 2004 Report Share Posted December 1, 2004 fantastiskt.. hoppas de 90 signaturerna som hittils skrivit på hjälper... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted December 2, 2004 Report Share Posted December 2, 2004 Det går säkert bra att få tillbaka Sci-Fi Channel när "hela" 90 personer skrivit under.... Och chansen ökar naturligtvis dramatiskt med kommentarer som "Ge tillbaks den enda valutan vi fick för pengarna era fähundar!" och "Ge oss kanalen era bögare!"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted December 2, 2004 Report Share Posted December 2, 2004 För ett par år sedan försvann en av dom bättre kanalerna från tvutbudet, kanalen hette Sci-Fi channel. Hjälp till att åter införa kanalen till sverige, blir vi nog många kan vi få Canal Digital att lyssna! Du kan skriva på petitionen på: http://www.petitiononline.com/ab7q5983/petition.html Spread the word! <{POST_SNAPBACK}> Done.... kan bara hoppas! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rymdmonstret Posted December 2, 2004 Report Share Posted December 2, 2004 vad jag lät "grinig" igår.. kan bero på att jag var jättetrött och inte fick sova på kvällen, och min sambo är sjuk och jag är hängig och åååå.. men såklart skrev man under eländet iaf. Det borde andra göra också.. förresten är det nån som vet om man kan få in sci.fi channel med parabol lr? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted December 2, 2004 Report Share Posted December 2, 2004 När jag skrev under var det bara 64 stycken och det var väl vid 16-tiden eller så i går. Så det ökar ju snabbt, i alla fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted December 2, 2004 Report Share Posted December 2, 2004 Jag blev "nästan" den hundrade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted December 2, 2004 Report Share Posted December 2, 2004 (edited) men såklart skrev man under eländet iaf. Det borde andra göra också.. <{POST_SNAPBACK}> Själv funderar jag på vad det är värt för mig och alla de många i detta avlånga land som INTE har Canal Digital. Om jag skriver under, får jag komma till er och titta då? <_< Edited December 2, 2004 by Tom_Hell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted December 2, 2004 Report Share Posted December 2, 2004 (edited) men såklart skrev man under eländet iaf. Det borde andra göra också.. <{POST_SNAPBACK}> Själv funderar jag på vad det är värt för mig och alla de många i detta avlånga land som INTE har Canal Digital. Om jag skriver under, får jag komma till er och titta då? <_< <{POST_SNAPBACK}> Självklart... Annars kan du ju känna välgörenheten mot dina memänniskor...hjälp oss andra att få kanalen...och k??nn hur varmt ditt hjärta blir... F ö kan alla skaffa Canal Digital på något sätt....(förutsatt att månadskostnaden gör att man blir utan mat..) Edited December 2, 2004 by holodoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted December 2, 2004 Report Share Posted December 2, 2004 Självklart... Annars kan du ju känna välgörenheten mot dina memänniskor...hjälp oss andra att få kanalen...och känn hur varmt ditt hjärta blir... F ö kan alla skaffa Canal Digital på något sätt....(förutsatt att månadskostnaden gör att man blir utan mat..) <{POST_SNAPBACK}> Mitt hjärta förblir nog kyligt. (Gillar att ha en låg temperatur i min kropp), men välgörenhet är väl trevligt så jag tar väl och skriver under. Dock har jag knappt råd med mat idagsläget så Canal Digital är nog uteslutet. Skulle kanske kunna ändra mig OM de återinförde Sci-Fi Channel och OM de då¨visade Sliders... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted December 2, 2004 Report Share Posted December 2, 2004 Jag blev "nästan" den hundrade. <{POST_SNAPBACK}> Japp, den platsen tog jag. Vad vinner man??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted December 2, 2004 Report Share Posted December 2, 2004 Jag blev "nästan" den hundrade. <{POST_SNAPBACK}> Japp, den platsen tog jag. Vad vinner man??? <{POST_SNAPBACK}> En digitalbox kanske Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted December 2, 2004 Report Share Posted December 2, 2004 Jag blev "nästan" den hundrade. <{POST_SNAPBACK}> Japp, den platsen tog jag. Vad vinner man??? <{POST_SNAPBACK}> Bravo..med smörig kommentar och allt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted December 2, 2004 Report Share Posted December 2, 2004 Bravo..med smörig kommentar och allt! <{POST_SNAPBACK}> Tackar. Jag vet nog hur dom ska smörjas! B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuvix Posted December 3, 2004 Report Share Posted December 3, 2004 Skrev in mig i går, men tittade på listan idag..... Och av min förvåning fanns jag inte med där...... Så nu har jag reggat mig igen...plus min gumma... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 Nån som vet hur det blev med den här petitionen? Gissar att den inte var så framgångsrik, eller har ni Canal Digitalare fått tillbaka kanalen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts