Jump to content

Välkänt skepp gör framträdande i ENT!

Peak

Recommended Posts

Dubbelavsnitt, men jag håller med. Antar att det har med osäkerheten inför framtiden att göra. Om de nu inte skulle få en säsong 5 så vill de väl gå ut med en bang, eller nåt.

Alternativt så är det så pass billigt att göra så de kände att de hade råd. Det är ju trots allt bara plast och plywood, skulle jag tro.. ;)

Ser mycket bra ut, imho: http://www.saveenterprise.com/USSdefiant_exclusive.htm

<{POST_SNAPBACK}>

Jag blir nästan lite förvånad över att de bygger upp så mycket nya kulisser för ett enda avsnitt. De gjorde ju iofs det i "Trials & Tribble-ations" men det var ju ett jubileumsavsnitt.

Men hur som helst så verkar det spännande!

<{POST_SNAPBACK}>

Även i TNG episoden "Relics" så var Enterprise 1701's brygga uppbyggd. Och detta för bara ett par minuters sentimentalt whiskey drickande... :D

<{POST_SNAPBACK}>

Jag blir nästan lite förvånad över att de bygger upp så mycket nya kulisser för ett enda avsnitt. De gjorde ju iofs det i "Trials & Tribble-ations" men det var ju ett jubileumsavsnitt.

<{POST_SNAPBACK}>

Även i TNG episoden "Relics" så var Enterprise 1701's brygga uppbyggd. Och detta för bara ett par minuters sentimentalt whiskey drickande... :D

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har för mig att man inte byggde upp hela bryggan utan bara en liten del, sen la man in resten av bryggan från någon TOS-episod då den var tom.

När jag först hörde ryktet trodde jag inte på det, det känndes bara som FÖR mycket ;) det trots att samma källa lagt ut rykten som alltid vistat sig stämma.

Men sen fick jag se delar ut manuset och då övertygades jag. Men jag tycker fortfarande det verkar överdrivet, och än har jag inte fått reda på hur vårt universums hjältar kommer in i det hela.

Kan bara vänta och se... med spänning :)

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har för mig att man inte byggde upp hela bryggan utan bara en liten del, sen la man in resten av bryggan från någon TOS-episod då den var tom.

När jag först hörde ryktet trodde jag inte på det, det känndes bara som FÖR mycket ;) det trots att samma källa lagt ut rykten som alltid vistat sig stämma.

Men sen fick jag se delar ut manuset och då övertygades jag. Men jag tycker fortfarande det verkar överdrivet, och än har jag inte fått reda på hur vårt universums hjältar kommer in i det hela.

Kan bara vänta och se... med spänning :)

<{POST_SNAPBACK}>

Läste manuset snacka om att avsnittet verkar JÄTTE SPÄNNANDE!!!!!!!!!! Hoppas att det inte är något fejk avsnitt och att det ska vissas

• 1 month later...