Jump to content

BlackNova Traders

crazy_voyager

Spelar du BlackNova Traders I någon form?  

17 members have voted

1. 1.

• Självklart, orginalvarianten (finns i massa upplagor)
      0
    • Ja, Outpost 10f:s star trek variant
      4
    • Har spelat men inte längre
      0
    • Har kollat på det men inte börjat
      2
    • Vad är det???
      11

Recommended Posts

Nå vilka har spelat BlackNova TRaders(BNT). Jag spelar detta utmärkta onlinespel på flera sidor och jag rekomenderar det starkt. Det är ett riktigt bra spel med möjligheten att göra vad du vill, ta över galaxen. Eller vara den mer fredliga typen.

Vet ni inte vad det är? Då tycker jag ni ska kolla, en bra variant som drivs av Outpost 10f finns på blacknova.outpost10f.com/. Kolla det, detta är ett turnbaserat rollspel som utspelar sig i en star trek tid. Bygg dit skepp, handla, skapa planeter, kolonisera dom. Skapa allianser, gå i krig. Eller bara sitt och göm dig. DU väljer, poängen är att det är riktigt kul. Jag säger bara testa, och ni som spelar; Gör er till känna.

Det kan jag väll göra, jag får ha studiecirkel snart. även om det inte verkar behövas för dig jakobsson. Du är ju grym.

ni som läser ämmnet kan ni inte göra er till känna? Det vore skoj att se några till som diskuterar detta excelenta spel

Archer: Du måste gå ur din egen alliance, altenativt förstöra den för att jag ska kunna bjuda in dig.

Edited by crazy_voyager