crazy_voyager Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 Nå vilka har spelat BlackNova TRaders(BNT). Jag spelar detta utmärkta onlinespel på flera sidor och jag rekomenderar det starkt. Det är ett riktigt bra spel med möjligheten att göra vad du vill, ta över galaxen. Eller vara den mer fredliga typen. Vet ni inte vad det är? Då tycker jag ni ska kolla, en bra variant som drivs av Outpost 10f finns på blacknova.outpost10f.com/. Kolla det, detta är ett turnbaserat rollspel som utspelar sig i en star trek tid. Bygg dit skepp, handla, skapa planeter, kolonisera dom. Skapa allianser, gå i krig. Eller bara sitt och göm dig. DU väljer, poängen är att det är riktigt kul. Jag säger bara testa, och ni som spelar; Gör er till känna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 jag har kört spelet det är ju super kul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 13, 2005 Author Report Share Posted February 13, 2005 Spelar du nu? Vad har du för nick? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakobsson Posted February 13, 2005 Report Share Posted February 13, 2005 Tittade in på deras sajt och spelet verkar riktigt kul, men jag ahr inte lyckats registrera mig än Får väl försöka igen imorgon... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted February 14, 2005 Report Share Posted February 14, 2005 mitt namn på BlackNova Traders är bixby och mitt skepp heter uss Lane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 14, 2005 Author Report Share Posted February 14, 2005 För att spela måste man numera vara medlem på outpost 10f. Det är gratis och dessutom får man tillgång till fem chattrum på 10f. Dom har gjort om systemet nyligen och jag tänkte inte på det när jag skrev inlägget. Är det inga fler som har prövat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted February 14, 2005 Report Share Posted February 14, 2005 jag har nu registrerat mej på deras forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakobsson Posted February 14, 2005 Report Share Posted February 14, 2005 Ja registrera sig på forumet var inte så svårt, men det är svårare att fixa sig ett skepp och börja spela....det står bara att mitt IP eller min mejl är bannad Undrar vad jag har gjort??... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 jag har inga problem på BlackNova Traders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 15, 2005 Author Report Share Posted February 15, 2005 Ja det är en bra fråga, kanske skulle du fråga Plugboy, det är han som driver allt. Om du är registrerad på 10f är det bara att klicka på länken BNT Forums och så kan du logga in och skicka in din fråga i frågeämmnet som finns där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 håller med crazy_voyager du kan fråga nån av medlemarna på BlackNova Traders eller på deras forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 15, 2005 Author Report Share Posted February 15, 2005 Alla svarar vad är det, det var det värsta. Jag trodde det var fler som kände till det. Ja ni får väll gå och kolla då... Det är riktigt skoj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakobsson Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 Nu har jag fått det att funka, det är riktigt roligt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 20, 2005 Author Report Share Posted February 20, 2005 ad har du för nickname? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakobsson Posted February 20, 2005 Report Share Posted February 20, 2005 (edited) Jag heter MaiBa, mitt skepp heter USS Osmosis. Är det någon som bjuder in mig till en stor allians??? Vad heter du själv? Edited February 20, 2005 by Jakobsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 21, 2005 Author Report Share Posted February 21, 2005 Gå och kolla så ser du att du är inbjuden till min, gör mig stolt tack. Vi svenskar är underlägsna har jag upptäckt så ett par duktiga svenskar skulle va bra, nu är det bara esterna som utmärker sig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted February 21, 2005 Report Share Posted February 21, 2005 (edited) crazy_voyager du får gärna lägga in mej i din alliance(vet ej hur man stavar till ordet) själv heter jag bixby kapten för uss Lane Edited February 21, 2005 by captain archer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 22, 2005 Author Report Share Posted February 22, 2005 (edited) Det kan jag väll göra, jag får ha studiecirkel snart. även om det inte verkar behövas för dig jakobsson. Du är ju grym. ni som läser ämmnet kan ni inte göra er till känna? Det vore skoj att se några till som diskuterar detta excelenta spel Archer: Du måste gå ur din egen alliance, altenativt förstöra den för att jag ska kunna bjuda in dig. Edited February 22, 2005 by crazy_voyager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakobsson Posted February 22, 2005 Report Share Posted February 22, 2005 Tack så mycket. Jag gör bara mitt bästa. Alliansen måste vara stark(ast)! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted February 22, 2005 Report Share Posted February 22, 2005 crazy_voyager jag har tagit bort min alliance så nu kan du nog lägga till mej i din alliance Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 23, 2005 Author Report Share Posted February 23, 2005 Färdigt, men detta börjar spåra ut lite, tanken var att folk skulle få reda på nåt om BNT men eftersom ingen skriver så blir det nog svårt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted February 23, 2005 Report Share Posted February 23, 2005 jag förstår inte menar du att tråden börja spåra ur eller börjar det att spåra ur på BlackNova Traders eller ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 23, 2005 Author Report Share Posted February 23, 2005 Nej jag menar att detta börjar bli en diskussion för oss som redan spelar, tanken var att jag skulle lysa upp spelet för dom som inte spelar. Men det verkar inte som någon orkar läsa inäggen utan bara röstar*väntar sig att bli påhoppad från nån sur forumit* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted February 23, 2005 Report Share Posted February 23, 2005 Hmm, låter ju roligt, måste se vad det är för något. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted February 24, 2005 Report Share Posted February 24, 2005 då kanske vi ska berätta för dom som inte har spelat BlackNova Traders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts