Sebbo from Narmek Posted May 16, 2001 Report Share Posted May 16, 2001 Är det någon mer än jag som längtar !!!!!!! Släpps i höst på dvd. Säsong 1 först sedan släpps de andra (3 månaders intervaller):dance: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted May 16, 2001 Report Share Posted May 16, 2001 Hur många avsnitt är det i varje box ? Hela säsongen ? Vad kommer kalaset att kosta, tips på återförsäljare ?//Lollo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 16, 2001 Report Share Posted May 16, 2001 Blackstar är alltid ett hett tips. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr A Posted May 17, 2001 Report Share Posted May 17, 2001 Nu blev jag bara tvungen att registrera mig Som jag har läst så kommer det att vara säsongs boxar altså alla avsnit i boxen och att den kommer förväntas att kosta ca 90 pund så det blir runt 1300 kr. information från DVD Forum. Lite sent tycker jag då när man har alla avsnitt på VHS men man får väll vänta tills all boxarna finns ute och priset har gått ner med att köpa Och kul med ett Svenskt forum. Henrik A Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted May 17, 2001 Report Share Posted May 17, 2001 Bara MåSTE ha avsnitten i säsong 7 ! (När de kommer.) I.o.m att de kommer på svt typ om sisådär 15 år i den här takten. Men ett o tre ! Det är så att den mest inbitne trekker tvekar. //Lollo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herman Posted May 19, 2001 Report Share Posted May 19, 2001 QuietHåller med dig om att det är litet mastigt. Samtidigt är begäret olidligt. Köpte avsnitten "Demon", "Living Wittness", "Hunter" (vilken jag missade på svt) och "Prey" på tipset från Peter om filmmix.com. Visst är det dumt att gå händelserna i förväg, men ibland måste man bara ;)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted May 19, 2001 Report Share Posted May 19, 2001 Ja ######. men ändå. Vi har ju liksom chansen att banda alla avsnitten senare. *suck* Vill man betala såpass bara för att få se dem lite tidigare ? //Lollo (Ändrad av Peter kl. 2:42 pm den maj 22, 2001) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archangels Posted May 19, 2001 Report Share Posted May 19, 2001 jag kommer att köpa hela serien när jag får råd om sisådä 30-40 år men då kostar väll det 2-3 kr om de inte skänker bort serien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted May 20, 2001 Report Share Posted May 20, 2001 Jag undrar just det. De "gamla" filmerna typ the Motion Picture och de kostar ju samma som de nya liksom. De kanske når samma kultstatus ? Och Paramount verkar ju inte direkt givmilda.;)//Lollo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archangels Posted May 20, 2001 Report Share Posted May 20, 2001 snyft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted May 21, 2001 Report Share Posted May 21, 2001 Archangels ta det inte så.. du vinner på Lotto. ;)//Lollo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebbo from Narmek Posted May 21, 2001 Author Report Share Posted May 21, 2001 Kom igen nu det är bara börja samla $$$ nu :lol: är det någon som vet om serien kommer att släppas på region 2 :confused: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted May 21, 2001 Report Share Posted May 21, 2001 Region 2 ?//Lollo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr A Posted May 22, 2001 Report Share Posted May 22, 2001 Sebbo from Narmek, Som jag har förstått så är det Paramount i England som släpper serien på DVD och då borde det bli R2.Kolla här för mer info http://www.dvdforum.nu/nyheter/index.asp?action=show&id=891 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archangels Posted May 22, 2001 Report Share Posted May 22, 2001 Är det biligare där? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 22, 2001 Report Share Posted May 22, 2001 Citat: från Quiet den 10:38 pm den maj 21, 2001 Region 2 ?//Lollo Region 2 är Europa, Region 1 är USA. Det finns liknande system på VHS, där PAL står för Europa. Oftast kan man inte se på en DVD/VHS som inte har de europeiska systemen. Därför är det av stor vikt att man köper för rätt region. öper du från Sverige eller Storbritannien så är det rimligt att anta att det är rätt system. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebbo from Narmek Posted May 22, 2001 Author Report Share Posted May 22, 2001 Tack för svar ! Mr AMen en sak som måste nämnas är att i Storbrittanien kan man få tag både reg 1 & reg 2 skivor så titta noga tack än en gång :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archangels Posted May 22, 2001 Report Share Posted May 22, 2001 ja billigare värkar det inte bli. syn då får jag fortsätta att vänta i 30 år. är det mycket kvar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blob Posted May 22, 2001 Report Share Posted May 22, 2001 1300kr är inte mycket för en box....är ni 15 år utan jobb eller?:lol:(Ändrad av Peter kl. 2:41 pm den maj 22, 2001) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archangels Posted May 22, 2001 Report Share Posted May 22, 2001 Nej 14 utan barnbidrag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blob Posted May 22, 2001 Report Share Posted May 22, 2001 ok, då förstår jag kommentarerna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebbo from Narmek Posted May 22, 2001 Author Report Share Posted May 22, 2001 tänker man hela serien så blir det 9100:- sammanlagt det kan bli dyrt om man ska köpa det som en klumpsumma, men så som det ser ut nu så kommer jag nog att köpa en box var tredje månad!(Ändrad av Sebbo from Narmek kl. 5:52 pm den maj 22, 2001) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blob Posted May 22, 2001 Report Share Posted May 22, 2001 blablalblalblablalba:dance: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted May 22, 2001 Report Share Posted May 22, 2001 Kan ni hålla er till ämnet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 22, 2001 Report Share Posted May 22, 2001 Diskussionen börjar att spåra ur. Håll er till ämnet, annars kommer diskussionen att avslutas. Använd messenger-funktionen i forumet om ni vill skicka privata meddelanden till någon i forat.(Ändrad av Peter kl. 10:42 pm den maj 22, 2001) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts