Jump to content

Voyagerboxen!

Recommended Posts

Nu blev jag bara tvungen att registrera mig :)

Som jag har läst så kommer det att vara säsongs boxar altså alla avsnit i boxen och att den kommer förväntas att kosta ca 90 pund så det blir runt 1300 kr. information från DVD Forum.

Lite sent tycker jag då när man har alla avsnitt på VHS men man får väll vänta tills all boxarna finns ute och priset har gått ner med att köpa :)

Och kul med ett Svenskt forum.

Henrik A

Quiet

Håller med dig om att det är litet mastigt. Samtidigt är begäret olidligt.

Köpte avsnitten "Demon", "Living Wittness", "Hunter" (vilken jag missade på svt) och "Prey" på tipset från Peter om filmmix.com. Visst är det dumt att gå händelserna i förväg, men ibland måste man bara ;)...

Ja ######. men ändå. Vi har ju liksom chansen att banda alla avsnitten senare. *suck* Vill man betala såpass bara för att få se dem lite tidigare ?

//Lollo

(Ändrad av Peter kl. 2:42 pm den maj 22, 2001)

Citat: från Quiet den 10:38 pm den maj 21, 2001

Region 2 ?

//Lollo

Region 2 är Europa, Region 1 är USA. Det finns liknande system på VHS, där PAL står för Europa. Oftast kan man inte se på en DVD/VHS som inte har de europeiska systemen. Därför är det av stor vikt att man köper för rätt region. öper du från Sverige eller Storbritannien så är det rimligt att anta att det är rätt system.

Diskussionen börjar att spåra ur. Håll er till ämnet, annars kommer diskussionen att avslutas. Använd messenger-funktionen i forumet om ni vill skicka privata meddelanden till någon i forat.

(Ändrad av Peter kl. 10:42 pm den maj 22, 2001)

• Create New...