Aliline Posted February 21, 2005 Report Share Posted February 21, 2005 (edited) Nån som vill ha en egen Star Trek avatar/ikon att använda här på forumet? Jag hjälper dig. - vem/vad avataren ska föreställa - om du vill ha text på den - gärna om du har en länk till en bild (hotlänka inte till bilden utan visa hemsidan) - annat Edited January 31, 2009 by Aliline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted February 22, 2005 Report Share Posted February 22, 2005 jag har testat avatarerna dom är gätte bra och snygga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted February 22, 2005 Report Share Posted February 22, 2005 Snyggt jobb Aliline! Vill gärna använda någon. Ska bara bestämma mig .... hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ickamicka Posted February 23, 2005 Report Share Posted February 23, 2005 jag har redan en bra avatar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted February 23, 2005 Report Share Posted February 23, 2005 Det är kul att "fixa lite" själv med bilderna....de blir inte så trista då... jag kanske inte använder text, men gärna lite effekter... Synd att man inte använder banners på detta forum..SÅNA är kul att göra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted February 23, 2005 Report Share Posted February 23, 2005 jag säger bara en sak.bra jobbat med avatarerna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Worf Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 (edited) snygga .. ja kanske tar/lånar nån eller några till ett annat forum. Såg nu att kunde ju om du vill fixa några med motiv från DS9 och TNG Edited February 25, 2005 by Worf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bradis_Mamma Posted March 4, 2005 Report Share Posted March 4, 2005 (edited) Snygga... JA.. men inte lika snygga som killen i min avatar (jag :P ) Edited March 4, 2005 by Bradis_Mamma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted March 4, 2005 Author Report Share Posted March 4, 2005 (edited) Tackar. Nu har jag gjort några till, från DS9 och TNG. edit: tog bort url Edited April 21, 2008 by Aliline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Worf Posted March 4, 2005 Report Share Posted March 4, 2005 (edited) härligt.. byter snart avatar bara för att det är du som har gjort dom *edit* så därar då....snyggaste bryden måste man ju ha Edited March 4, 2005 by Worf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted March 14, 2005 Report Share Posted March 14, 2005 jag gillar min avatar redan, trots att det inte är star trek motiv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts