Jump to content
Sign in to follow this  
everybodyknows

Hoppa över avsnitt?

Recommended Posts

Huga, det var snart ett år sen jag postade i forumet sist. Hoppas att alla haft det bra. Nu till min fråga:

Eftersom jag är fattig student med allt det innebär var jag inte sen med att slå till när en kille sålde av DS9 säsong 1 - 4 på VHS. Vad killen däremot "glömde" informera mig om var att vissa av banden var i uruselt skick och att något band i slutet av säsong 4 saknades helt. Jag har lyckats kolla på alla avsnitt utom ett fåtal i just slutet på säsong 4. Nu undrar jag om dessa avsnitt är viktiga för den fortsatta handlingen och om jag ska försöka få tag i dem innan jag ger mig i kast med säsong 5? Avsnitten är:

4.22. For The Cause

4.23. To The Death

4.24. The Quickening

4.26. Body Parts

Tacksam för svar eftersom jag ska rulla iväg till det lokala postkontoret och hämta säsong 5 nu... :D

Huga, det var snart ett år sen jag postade i forumet sist. Hoppas att alla haft det bra. Nu till min fråga:

Eftersom jag är fattig student med allt det innebär var jag inte sen med att slå till när en kille sålde av DS9 säsong 1 - 4 på VHS. Vad killen däremot "glömde" informera mig om var att vissa av banden var i uruselt skick och att något band i slutet av säsong 4 saknades helt. Jag har lyckats kolla på alla avsnitt utom ett fåtal i just slutet på säsong 4. Nu undrar jag om dessa avsnitt är viktiga för den fortsatta handlingen och om jag ska försöka få tag i dem innan jag ger mig i kast med säsong 5? Avsnitten är:

4.22. For The Cause

4.23. To The Death

4.24. The Quickening

4.26. Body Parts

Tacksam för svar eftersom jag ska rulla iväg till det lokala postkontoret och hämta säsong 5 nu... :D

<{POST_SNAPBACK}>

---SPOILER--- (nästan)

4.22. For The Cause - I detta avsnitt så försvinner en viktigare bikaraktär, för att inte återkomma fören ett anntal avsnitt senare (Vet inte riktigt när personen kommer åter)