Aliline 0 Report post Posted April 1, 2005 forumet har nu 500 medlemmar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Worf 0 Report post Posted April 1, 2005 det är ganska bra jue Quote Share this post Link to post Share on other sites
OnO 0 Report post Posted April 1, 2005 (edited) Men Worf är ju medlem nr 608? (Och Tigge 661) <_< Edited April 1, 2005 by OnO Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sandra 0 Report post Posted April 2, 2005 Men det är väl bara medlemsnummer?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Great Bird 0 Report post Posted April 2, 2005 Det är säker så att folk lämnat forumet (obegripligt, jag vet) så antalet medlemmar är inte lika stort som det totala antalet som registrerat sig. 661 har alltså anmält sig varav 161 har lämnat forumet. Då är vi 500 kvar där Tigge är den nyaste. Men nu undrar jag isället: Om Jocke är medlem 2 och Pjotr'k medlem 4, vem är då medlem 1 ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sandra 0 Report post Posted April 2, 2005 Så kan det nog vara.. bra fråga; vem är ettan?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
OnO 0 Report post Posted April 2, 2005 Så kan det nog vara.. bra fråga; vem är ettan?? <{POST_SNAPBACK}> Det måste vara William Riker. Han är ju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pjotr'k 8 Report post Posted April 2, 2005 Nr 1 var nog troligen bara en testperson som Jocke sedan tagit bort. Nr 3 är väl så vitt jag minns rätt Mikael som fortfarande är aktiv då och då. Han slog mig med några dagar.... <_< Quote Share this post Link to post Share on other sites
Worf 0 Report post Posted April 2, 2005 det är troligtvis så... på mitt och min polares forum så var det samma sak.. en "root" snubbe som bara testade och sen var borttagen men hans "skugga" är kvar dvs att han är fortfarande nr 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tigge 0 Report post Posted April 9, 2005 Wiee Quote Share this post Link to post Share on other sites