MrsRiker Postad 11 April, 2005 Rapport Postad 11 April, 2005 Hittade ljuvligt snygga glasunderlägg i en presentbutik online förut som jag bara är tvungen att dela med mig av: Bluebox glasunderlägg. Kanske något för de sci-fi fantaster som jag vet hänger här att ha under ölflaskan nästa filmkväll?? Jag ska i alla fall köpa dem!! Citera
OnO Postad 11 April, 2005 Rapport Postad 11 April, 2005 Underbara! Fantastiska titlar på dessa underlägg. Definitivt ett måste för min vän holodoc! Citera
holodoc Postad 11 April, 2005 Rapport Postad 11 April, 2005 Underbara! Fantastiska titlar på dessa underlägg. Definitivt ett måste för min vän holodoc! <{POST_SNAPBACK}> Betalar du, OnO?? Har ju inte köpt Wasp Woman ännu... Citera
Durator Postad 11 April, 2005 Rapport Postad 11 April, 2005 Ett riktigt *måste* i ett SciFi hem. Retro så det förslår Citera
EoNeel Postad 11 April, 2005 Rapport Postad 11 April, 2005 De var coola. Waspwoman låter bara för läskigt. Jag skulle vilja se den rullen Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.