MrsRiker Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 Hittade ljuvligt snygga glasunderlägg i en presentbutik online förut som jag bara är tvungen att dela med mig av: Bluebox glasunderlägg. Kanske något för de sci-fi fantaster som jag vet hänger här att ha under ölflaskan nästa filmkväll?? Jag ska i alla fall köpa dem!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 Underbara! Fantastiska titlar på dessa underlägg. Definitivt ett måste för min vän holodoc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 Underbara! Fantastiska titlar på dessa underlägg. Definitivt ett måste för min vän holodoc! <{POST_SNAPBACK}> Betalar du, OnO?? Har ju inte köpt Wasp Woman ännu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Durator Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 Ett riktigt *måste* i ett SciFi hem. Retro så det förslår Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 De var coola. Waspwoman låter bara för läskigt. Jag skulle vilja se den rullen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts