Adde Posted September 15, 2001 Report Share Posted September 15, 2001 Hur tror ni att Star Trek:Voyager slutar? Vilken slut skulle ni vilja se?Jag tycker att nuvarande besättningen ska komma fram till Jorden på slutet. Efter allt dom erfarade och upplevde tillsamans så borde det sluta lyckligt. Och alla deras erfarenheter skulle kunna förstärka Federation i framtiden... Man blir liksom fast vid dom under dessa 7 omgångar....En fråga till: Nya serien "Enterprise".....vad kommer den att handla om?Mvh Adde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted September 15, 2001 Report Share Posted September 15, 2001 Jag skulle vilja se det slut som det inte blev... Enterprise utspelar sig i federationens barndom (eller hur dom nu utryckte det)... Tycker det verkar tråkigt... men vi får väl antagligen inte se den förräns om tre-fyra år... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted September 15, 2001 Report Share Posted September 15, 2001 Varför inte förens om 3-4 år?? Kanske tar det innan SVT kommer att sända det, fast det finns ju andra sätt...Internet t.ex... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adde Posted September 16, 2001 Author Report Share Posted September 16, 2001 Ella, vad menar du med att du skulle vilja se det slutet som det inte blev...? Låter som om det finns redan något slut och du tycker inte om det...Mvh Adde Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted September 16, 2001 Report Share Posted September 16, 2001 Det finns redan ett slut. Endgame är sista avsnittet/avsnitten. Själv tycker jag slutet va helt ok. Helt klart ett av det bästa Voyager-avsnitten jag sett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted September 16, 2001 Report Share Posted September 16, 2001 Som sagt, det finns ett slut. Jag har redan sett det och jag gillade det inte riktigt. Det kunde ha gjorts bättre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted October 6, 2001 Report Share Posted October 6, 2001 Jag har inte sett Endgame men jag har tittat på trailern och den är dålig! Chakotay dör ju tyvärr. Jag tycker att J/C ska bli ihop istället. Dem blir väl det i "Mury" ? Commander Jennie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted October 6, 2001 Report Share Posted October 6, 2001 Nej, Chakotay dör inte i Endgame... inte på riktigt iaf Och tyvärr, tyvärr så blir aldrig Kathryn och Chakotay tillsammans... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted October 7, 2001 Report Share Posted October 7, 2001 För att göra klart för alla:Hela denna diskussion är stor S P O I L E R - V A R N I N G på. All som ger sig in här får riskera att bli spoilade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts