star884 Posted July 10, 2005 Report Share Posted July 10, 2005 hej alla jag undra om ni vet någon bok om sektorna i star trek ex sektor 001 är jorden. och jag undra vilken bok ska man ha för att få så mycket info om så många raser så mycket vill bara ha 1 bok. villken / vilka raser är den dödligaste som ni vet själv tycker jag dawhgt från överlevande i tng sesong 3 eftersom när han blir sk galen efter att förlorat sin hustru dödar han runt 50 mdr husnocks i universium = hela ***** rasen. annars borg jem"hadar mvh star 884 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted July 10, 2005 Report Share Posted July 10, 2005 star trek star charts är en bra bok. Sök efter den hos en välsorterad bokhandel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielSchenström Posted July 11, 2005 Report Share Posted July 11, 2005 Douwd heter rasen. Jag vet inte om det finns en vanlig bra bok om raserna men senaste rollspelslinjen har en bok om Aliens och en om Creatures. Nog lättare att hitta sån info på nätet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
star884 Posted July 11, 2005 Author Report Share Posted July 11, 2005 tack för hjälpen mvh star884 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supertreck Posted July 13, 2005 Report Share Posted July 13, 2005 Kolla här Här Det stämmer nog 001 är där jorden är. Borde inte det där vara sydamerika som syns i bilden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted July 22, 2005 Report Share Posted July 22, 2005 hej alla jag undra om ni vet någon bok om sektorna i star trek ex sektor 001 är jorden. och jag undra vilken bok ska man ha för att få så mycket info om så många raser så mycket vill bara ha 1 bok. villken / vilka raser är den dödligaste som ni vet själv tycker jag dawhgt från överlevande i tng sesong 3 eftersom när han blir sk galen efter att förlorat sin hustru dödar han runt 50 mdr husnocks i universium = hela ***** rasen. annars borg jem"hadar mvh star 884 <{POST_SNAPBACK}> Den dödligaste rasen i st universumet torde väl vara allas våra borger. De lever ju bara för att integrera hela raser i sitt kollektiv. Gud vet hur många personer de "dödat"! j. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts