Thalaxian Posted July 11, 2005 Report Share Posted July 11, 2005 Nu är det ju sommar och då grillas det ju en hel del. Jag vet inte hur många av er andra på forumet som bor någorlunda nära Växjö, men om det finns några intresserade så kanske man kunde träffas och grilla och snacka Star Trek och kanske se ett eller några avsnitt. Vad tror ni? Är några intresserade? Om det är tillräckligt många intresserade så kan tid och plats bestämmas senare och ni som inte bor någorlunda nära Växjö och itne kan ta er hit kan ju alltid ha en grillfest tillsammans på en annan plats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted July 12, 2005 Report Share Posted July 12, 2005 Kul idé tyvärr bor jag lite väl långt från växjö Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 12, 2005 Report Share Posted July 12, 2005 Själv skulle jag inte kunna förrän framåt mitten av augusti, så om det skulle hända något då så kan jag verkligen tänka mig det. Det är dock väldigt fullt i augusti, men en grillfest känner jag verkligen för! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted July 16, 2005 Author Report Share Posted July 16, 2005 När detta blir av (för det hoppas jag att det blir) var tycker ni att det ska vara någonstans? Ute vid någon grillplats eller ska vi vara hemma hos någon så att vi även kan titta på lite Star Trek om vi vill. Vad tycker ni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted July 21, 2005 Author Report Share Posted July 21, 2005 (edited) Vad tycker ni, passar det bäst att ha den någon kväll mitt i veckan eller passar det bättre en dag någon helg? Själv skulle jag nog föredra en dag någon helg. Edited July 21, 2005 by Thalaxian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 26, 2005 Report Share Posted July 26, 2005 I så fall är det nog helg som gäller. Problemet är att jag som jag tidigare sagt har liiiite problem med att få mitt schema att gå ihop. Det är mycket redan och blir det för mycket så kommer jag inte att försöka trycka in något mer. Jag mår bara dåligt då. Men går det så vill jag jättegärna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Borg Posted July 31, 2005 Report Share Posted July 31, 2005 Grillfest är ju inte så dumt alltså! Jag är gärna på här i Göteborgstrakten, vilka mer kan tänka sig det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts