Jean-Luc Picard Posted October 1, 2005 Report Share Posted October 1, 2005 Ja funderer, finns det några svenska skådesspelare i Star Trek ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted October 1, 2005 Report Share Posted October 1, 2005 Det har jag aldrig hört, skulle inte tro det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trolsk Posted October 1, 2005 Report Share Posted October 1, 2005 Sitter och tänker och tänker men kan inte för mitt liv komma på någon - men det finns säkert någon. I en liten roll som man kanske inte lägger märke till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted October 1, 2005 Report Share Posted October 1, 2005 Jag har också klurat en stund nu och jag kan inte heller komma på någon svensk star trek aktör. En norsk tjej vid namn Mona Grudt är det närmaste jag kan komma. Hon spelade fänrik Mendez i TNG episoden "Identity Crisis". Mona vann dessutom Miss Universum tävlingen 1990. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted October 2, 2005 Report Share Posted October 2, 2005 Jag har också klurat en stund nu och jag kan inte heller komma på någon svensk star trek aktör. En norsk tjej vid namn Mona Grudt är det närmaste jag kan komma. Hon spelade fänrik Mendez i TNG episoden "Identity Crisis". Mona vann dessutom Miss Universum tävlingen 1990. <{POST_SNAPBACK}> Om vi hade haft en svensk st skåde spelare hade det varit en given huvudatraktion på sci and game mässan! J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted October 2, 2005 Report Share Posted October 2, 2005 Caroline Lagerfelt, som spelade Makbar i DS9 "Tribunal" fyllde år för ett tag sedan. Hennes pappa var svenska ambassadören i Wien under flera år, och hon själv föddes i Frankrike, men lite svensk är hon ju ändå! --http://www.imdb.com/name/nm0481222/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean-Luc Picard Posted October 21, 2005 Author Report Share Posted October 21, 2005 Ganska synd faktiskt, att det inte finns någon svensk skådesspelare med i Star Trek... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts