Gå till innehåll
Nyhet

The Ultimate Star Trek Collection

Rekommenderade inlägg

Dyrt?

Vad får ni de ifrån???

det är ju totalt 28 säsonger samt 10 filmer (som troligen är 2 disk)

ta bara om du skulle köpa alla på vanligt sett där en säsong kostar ca 900 kr bara för seriern så får du pröjsa ca 25 000 kr sen har du minst 1000-1500 till för filmerna.

ok det kanske inte är alla som har 20 000 att lägga på ett bräde men om man ändå tänkt sig köpa alla så är det i slut ändan billigare än löst.

Dock är det region 1 och de e ju itne samma som 2an

Redigerad av Morn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
regionkodningen tittade jag inte på nej :P och har inte koll på, kan någon förklara? :rodna:

*Tittar på graderna*

Kapten, Kommendörkapten, Kommendör.

Det där var o/t :P

Vad gäller reg 1 mot 2 så brukar det inte vara så stor skillnad lite i bild/ljud.

Men det jag syftade på var att just trek är mycket snyggare som reg 2 än reg 1. Reg 2 har fina plast lådor menads reg 1 kör med papp

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Har man regionsfri dvd så kan man köpa både 1: USA (tror jag) och 2: Europa.

Har man inte det kan man bara köpa dvd gjorda för region 2 enligt ovan. En trist grej som tillverkarna hittat på. J.

Ja, det stämmer för mig i alla fall. Jag har regionsfri dvd och jag har kunnat se filmer kodade för region 2. <_<

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

B)-->

CITAT(B @ 9 Nov 2005, 17:52) <{POST_SNAPBACK}>
Ja, det stämmer för mig i alla fall. Jag har regionsfri dvd och jag har kunnat se filmer kodade för region 2. <_<

om man köpt dvd spelar i sverige så kan man köra alla reg 2 dvder då reg 2 är europa. har man reg fri så öppnar sig bland annat reg 1 för spelning vilket ofta har bättre priser samt bättre DVDer (ljud, blid och innehåll)

för reg 1 rekomenderar jag dvdboxoffice det är fraktfritt från kanada.

för reg 2 är play.com mycket bra från englad och även dom fraktfria.

fast discshop.se och dvd.se är inte kass dom heller

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.