Jump to content
Sign in to follow this  
Asil Stargazer

Sci-fi, game och filmmässa i Gbg 06

Recommended Posts

Hej!

Såg att det blir convent i gbg i mars i år igen, nån som har en spekulation kring eller hört nått om vilka gäster det kan tänkas bli? eller när man kan få reda på vilka det blir? *extremt nyfiken*

/Asil

SF-mässan infaller faktiskt under samma helg som WCT:s nästa Star Treff. Jag hoppas verkligen att en hel helg med SF-arrangemang kan locka folk till Göteborg och besöka både treffen och mässan.

Vad kommer WCT att göra på sin treff då? *nyfiken*. Jag har tänkt komma till mässan i alla fall, men troligtvis bara ena dagen eftersom jag måste åka tillbaka till Uppsala och måndagens lektioner i god tid :P. Sen kommer jag säkers spendera mer än vad min budget klarar på en dag i vilket fall så det kanske e lika bra *skratt*

/Asil

Edited by Asil Stargazer

Nu är gästerna klara:

Eliah "Frodo" Wood, Craig "Haldir" Parker, Ray "Darth Maul" Park och Richard "His name is Jaws, he kills people" Kiel.

Enligt mina senaste uppgifter ska WCT ställa ut på mässan, men eftersom jag inte jobbar för föreningen längre så har jag ingen riktig koll.

Edited by Centerwall

Nu är gästerna klara:

Eliah "Frodo" Wood, Craig "Haldir" Parker, Ray "Darth Maul" Park och Richard "His name is Jaws, he kills people" Kiel.

Enligt mina senaste uppgifter ska WCT ställa ut på mässan, men eftersom jag inte jobbar för föreningen längre så har jag ingen riktig koll.

Till den som inte vet bättre kan jag bara uppmana er att ta hela dagen ledigt, ladda plånboken , sätt på bra dojjor och gå dit. Jag själv har varit med på alla i Stockholm (och medverkat i monter för både WCT och Stockholm Trekkers) och trots ömmande fötter så är det värt mödan. Men som sagt ta er god tid på plats.

Nu är gästerna klara:

Både sagan om ringen och star wars! 2 av 3 mao. Synd att man inte är i gbg...

Jag var där!!

Ägnade dock mesta tiden åt att köa till atograferna, han inte titta så mycket på andra grejer, lite synd. Blev lite stressad av att det var så mycker folk å att jag var tvungen att hålla reda på var i biljett kön jag befann mig *suck*. Men det var kul ändå :)