Piar Posted February 25, 2002 Report Share Posted February 25, 2002 Jag tycker att det var för några, kan inte minnas något avsnitt i säsong 5 där Voyager besättningen varit speciellt mycket på någon planet. Eller är det bara jag som tycker det? Kom på att det var planeter i "Warhead" och "Gravity" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrogie Posted February 27, 2002 Report Share Posted February 27, 2002 Ja, Warhead, Gravity och det finns ett avsnitt till ("Vattenplaneten") Jag ska se om jag kkommer på vad det avsnittet heter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrogie Posted February 27, 2002 Report Share Posted February 27, 2002 Jo Thirty Day var det... Förestten, hur gör du för att får signaturen att animera sig?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie Posted March 5, 2002 Report Share Posted March 5, 2002 Det är nog Timeless som man vet. Sedan är det inte man reagerar på, om de är på någon planet, men det är bara att läsa i innehåll i avsnitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrogie Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 men det är bara att läsa i innehåll i avsnitten. Det är tyvärr inte alltid det enklaste när man sitter och har 5 minuter på sig tills man ska cykla till skolan, måstye kolla lunarstorm...blablabla...vi säger så här, jag hade kollat vad Thrity Days innehåll om jag hade tid men det kunde ju inte du se i mitt inlägg... Så var det Proton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 "Thirty Days" (#202) Planeten vet jag inte vad den heter, men folket som bodde där hette i alla fall Moneans. Mer får man inte heller reda på i avsnittsguiden på startrek.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vulcan_Tuvok Posted March 24, 2002 Report Share Posted March 24, 2002 Håller med. Det var alldeles för lite besök på planeter enligt mig. Jag tycker man borde vara på andra planeter lite oftare. Dessutom tycker jag att hirogen skulle få vara med lite till. Den där fredlösningen i Killing game delarna kändes lite hastig som om det vore slut på ideér. Vad tycker ni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piar Posted March 25, 2002 Author Report Share Posted March 25, 2002 ST-Hypertext Bra sida med info om alla avsnitt i alla serier. Kunde inte hitta planetens namn där ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts