G'Brr Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 Tittar du på Vasaloppet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B'Elanna Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 Det är lite för fint väder för att vara inne och titta på TV även om det är Vasaloppet. Dessutom brukar jag inte titta sådär jätte mycket på sport. <_< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 Ja, men inte hela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 B)-->CITAT(B @ 5 Mar 2006, 14:44) <{POST_SNAPBACK}>Det är lite för fint väder för att vara inne och titta på TV även om det är Vasaloppet. Dessutom brukar jag inte titta sådär jätte mycket på sport. <_<har det inte snöat i ängelholm? snöat hela dagen här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B'Elanna Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 B)-->CITAT(B @ 5 Mar 2006, 14:44) <{POST_SNAPBACK}> Det är lite för fint väder för att vara inne och titta på TV även om det är Vasaloppet. Dessutom brukar jag inte titta sådär jätte mycket på sport. <_<har det inte snöat i ängelholm? snöat hela dagen här. Lite snö kom det i går men mest av allt var det en vacker vinterdag! Sol och gnistrande snö. Fast jag längtar efter vår! <_< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted March 7, 2006 Report Share Posted March 7, 2006 Jag såg sista 5 minuterna ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted March 7, 2006 Report Share Posted March 7, 2006 Jag brukar alltid titta på Vasaloppet, men i år får det bli i efterhand då jag var i Göteborg på Star Treff just denna helg. Men för mig spelar det ingen roll om det är regn eller sol jag sitter och tittar i vilket fall som helst om jag är hemma. Det är en riktig hötidsstund. Delvis även för att pappa åker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trolsk Posted March 7, 2006 Report Share Posted March 7, 2006 Nej, aldrig... för det är så himla tråkigt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts