Macalex_startrek Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 Örlogskapten Group Icon Varför står det så på mig står det kadett :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 Örlogskapten Group Icon Varför står det så på mig står det kadett :P Vad menar du? Som jag ser det är detta en fråga som berör forumet, så jag flyttar diskussionen. Om jag har fel, så ber jag om ursäkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 jag är örlogskapten och det står inte så på min tag, kanske var ett tillfälligt fel med gradbeteckningsbilderna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Örlogskapten Group Icon Varför står det så på mig står det kadett :P Du har bergis fått ett fel (tillfälligt?) i någon del av datorns bildbehandligsprogram. Där det står group Icon ska det finnas en figur som visar aktuell ranking. tex örlogskapten som är en svart "plupp" och två gula (guldfärgade) dito. Är du kadett så är det bergis något hick som servern (datorn) hittat på. I så fall ska det stå Kadett och där under finnas fyra guldfärgade strek. Denna symbol motsvarar den rank du har baserat på antal inlägg. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henke192 Posted July 23, 2006 Report Share Posted July 23, 2006 Vad finns det för rang grader? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted July 23, 2006 Report Share Posted July 23, 2006 Vad finns det för rang grader? Vanliga frågor - FAQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
henke192 Posted July 25, 2006 Report Share Posted July 25, 2006 Vad finns det för rang grader? Vanliga frågor - FAQ Vad heter dem på engelska? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted July 25, 2006 Report Share Posted July 25, 2006 Vad finns det för rang grader? Vanliga frågor - FAQ Vad heter dem på engelska? ST Databas - Ordlista Kolla längst ner på den sidan Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted July 26, 2006 Report Share Posted July 26, 2006 Se även Tema Grader i stjärnflottan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts