Nyhet Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 Nyutgåvan av Star Trek TNG finns tillgänglig hos CDON.com från den 5 juli, till det ganska behagliga priset 399 kr per säsong. Det är är osäkert om något skiljer, förutom förpackning, från tidigare utgåva. Innehållsförteckningarna på Play.com är dock väldigt lika originalutgåvorna. (Tack till Häpna!) [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted July 2, 2006 Report Share Posted July 2, 2006 ja blir så sur. varför ska de släppa massa nyutgåver hela tiden. de e ju så förbaskat snygg att man vill ha dom. men sen ha man ju självklart serien redan. usch.. å vem ha råd att släng ut en massa pengar på nått man redan har. nej ja e så emot detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zulan Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 Bra att de har vettiga priser på den här utgåvan åtminstone. Tycker dock de gamla boxarna är snyggare och är glad att jag har dem redan. Synd att man lade ut nästan 1000 spänn per box :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted July 11, 2006 Report Share Posted July 11, 2006 ja just det ja. priset gjorde me mig förbannad. det va en himla pris-sänkning, å de gamla e lika dyra som alltid... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peak Posted July 21, 2006 Report Share Posted July 21, 2006 Detta verkar vara de gamla boxarna, vad jag kan se. 399 kronor: http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=st...sol=&genre= Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts