Klaudija Postad 14 Februari, 2006 Rapport Postad 14 Februari, 2006 På tal om samlarkort, är det någon här som har Star Trek:The Next Generation Inaugural Edition Cards??? Klaudija Citera
Klaudija Postad 29 Mars, 2006 Författare Rapport Postad 29 Mars, 2006 (redigerade) Tack vare tre mycket generösa samlare i USA så har jag fått tag på nästan hela collectionen av Star Trek:The Next Genertaion Inaugural Edtion Cards, men jag saknar fortfarande några för att kunna komplettera samlingen. Om någon kan hjälpa mig, snälla maila mig på: martinovichklaudija@hotmail.com 28, 40, 42, 53, 62, 65, 70, 72, 97, 112, 115 Tacksam för all hjälp jag kan få. Klaudija Redigerad 9 Maj, 2006 av Klaudija Citera
G'Brr Postad 15 April, 2006 Rapport Postad 15 April, 2006 Finns det någon som har alla Enterprise Uniform korten? Ni vet dom med tygbitar fastsatta. De vill jag verkligen ha! Citera
Klaudija Postad 24 Juli, 2006 Författare Rapport Postad 24 Juli, 2006 Finns det någon här som har extra Star Trek CCG kort med federationspersonal och skepp? Skulle gärna vilja köpa dom i så fall. Det spelar ingen roll om det är orginal series, tng eller annat. Klaudija Citera
Pjotr'k Postad 25 Juli, 2006 Rapport Postad 25 Juli, 2006 Jag har en hel del av både första och andra utgåvan. Vilken utgåva är det du söker? Citera
Klaudija Postad 25 Juli, 2006 Författare Rapport Postad 25 Juli, 2006 Det spelar ingen roll, bara det är federation personnel och ship kort. Maila gärna en lista över dom du har extra, så mailar jag vilka jag saknar. Min e-mail är: martinovichklaudija@hotmail.com Klaudija Citera
Klaudija Postad 9 November, 2006 Författare Rapport Postad 9 November, 2006 Har en fråga. Om jag har dubletter av ett nästan komplett set (förrutom 12 kort) av Star Trek:The Next Generation Inaugural Edition Cards från 1992, hur mycket ska man sälja dom för? Klaudija Citera
orville Postad 9 November, 2006 Rapport Postad 9 November, 2006 Svårt att säga. Du kan kanske kolla på ebay om någon säljer något liknande och bevaka det. Citera
Norts82 Postad 3 December, 2006 Rapport Postad 3 December, 2006 Tja Har du ingen bild på dom??? Länge Leve Star Trek Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.