P'kea Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 (edited) Jag tycker att det är på tiden att det blir en utomjordisk kapten i en serie. Rösta och säg gärna vad ni tycker om det. Själv tycker jag att det är en jätte bra idé(för att det är min idé ). Ursäkta men det har blivit något fel. Röstnign altenativen har försvunnit(jag tror att det har något med romulaner att göra) men jag ska kontakta starfleet command angående det. Det här borde vara ordnat snart. Skriv gärna om ni tycker om idén i allafall. Tack för mig. Edited February 13, 2007 by P'kea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 Jag tycker att det är på tiden att det blir en utomjordisk kapten i en serie. Rösta och säg gärna vad ni tycker om det. Själv tycker jag att det är en jätte bra idé(för att det är min idé ). Ursäkta men det har blivit något fel. Röstnign altenativen har försvunnit(jag tror att det har något med romulaner att göra) men jag ska kontakta starfleet command angående det. Det här borde vara ordnat snart. Skriv gärna om ni tycker om idén i allafall. Tack för mig. Ja en Gorn vore coolt att ha som kapten tycker jag! Men det skulle kanske inte funka eftersom att publiken inte skulle kunna relatera så bra till en sådan art- ansiktsuttryck(känslor, tankar) skulle inte synas och uppfattas lika bra som en mer mänsklig kapten...men annorlunda skulle det vara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 kanske en Bajorian på ett Bajorianskt skepp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 15, 2007 Report Share Posted February 15, 2007 Nytt ämne startat, då det förra inte fungerade. Det gick inte den här gången heller... Pkea: Kan du skapa ett nytt ämne så tar jag sedan bort det här? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts