UFP Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Vad ska man göra för att få en högre rang? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Detta besvaras i forumdelen "Frågor, Kommentarer & Förslag" i diskussionen "Vanliga frågor - FAQ". Jag stänger därför detta ämne och det kommer att tas bort inom kort. Sök gärna i forat efter om din fråga redan är besvarad på annat ställe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted April 30, 2007 Report Share Posted April 30, 2007 Jag tolkar frågan som att han menar hur MAN ska få en högre rang på forumet och då hör det hemma i frågor kommentar osv. Är detta feltolkat så får du gärna slänga frågan... För att svara på frågan som jag tolkar den så är enda sättet att få högre rang att göra inlägg. Rangen ändras automatiskt när du fått ett visst antal inlägg. Första gången sker detta vid 75 inlägg då du blir fänrik. Det finns ett annat sätt att få en högre rang och det är att bli forumledare men det tror jag inte är aktuellt än på några hundra inlägg <_< J. Vilket vid en nogrannare genomläsning var vad pjotrk menade... Får väl skylla på att det är tidigt på morgonen och min hjärna inte är vaken än... Men jag tycker att det kan finnas ett värde i att behålla en sådan här tråd bland för klarläggandets skull. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts