madxx Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Har sökt med ljus och lykta efter filmen på DVD har alla andra och saknar endast denna. Går inte och beställa vaken på CDon eller discshop, Samlingen är liksom inte komplett utan den filmen Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Har sökt med ljus och lykta efter filmen på DVD har alla andra och saknar endast denna. Går inte och beställa vaken på CDon eller discshop, Samlingen är liksom inte komplett utan den filmen Och VILKEN film söker du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 madxx har nog råkat trycka på "Nytt ämne" istället för "Svara". Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Kul att se att det finns andra än jag som är lite trötta ibland! Men det är bara att försöka igen! Övning ger träning! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
madxx Posted May 24, 2007 Author Report Share Posted May 24, 2007 Förlåt måste ha blivit en miss i protokollet !! Jag söker efter den första filmen, ev kanske jag kunde få tag i ett ex via webhallen men den var slut i lager. Tråkigt att ha alla filmer utom denna Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost Posted May 25, 2007 Report Share Posted May 25, 2007 dvd.se 109:- och har tydligen 5 i lager Megastore.se 225:- Play.com €12.49 (inkl. frakt) Loaded247 €13.07 (inkl frakt. okänt om sv. text) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsMorn Posted January 30, 2008 Report Share Posted January 30, 2008 (edited) Star Trek 1 - The motion picture - Special Edition finns på filmia.se för 96 kronor ink. frakt på kanske 20 kronor Edited January 30, 2008 by Paradox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts