Lis@ Posted November 15, 2001 Report Posted November 15, 2001 Quote from pelle28k, posted on Nov. 13 2001,07:41Vem äger månen för försäljning.. tror inte det är hsb eller något sådant... Tycker nästan det är lite snett att sälja en planet som vi inte äger... jo, det har du rätt i, man borde nog uppfinna nåt riktigt "startrek-skepp" som kan åka till månen att stanna där en tid innan man börjar sälja ut den. För när allt är utsåld, var ska man då bygga alla rymdobservatorier som borde finnas på månen?? om t.ex. jag skulle köpa en tomt där så är det väldigt liten chans att jag nån gång åker dit, och då går tomten i arv i generationen till mina barnbarnbarnabarns.... fast det kanske är en bra idé endå, man kan ju köpa en tomt och spara till sina kommande startrekgalna släktingar......... nä, jag vet ej vad jag tycker...... :borg2:
pelle28k Posted November 16, 2001 Report Posted November 16, 2001 Jo detta med stjärnskepp vore inte fel.. synd att man kommer vara alldeles för gammal när det blir aktuellt.... men vem vet om våra drömmar blir värklighet för våra barn..
Bromma_Herman Posted November 21, 2001 Report Posted November 21, 2001 Handlar detta fortfarande om Star Trek?????? En tomt på Europa skulle inte vara fel!
Lis@ Posted November 24, 2001 Report Posted November 24, 2001 Jag tror aldrig att de här inläggen handlade om startrek från början. De handlade att rymdförsäljning...... Förresten så stod det om samma sak (att man kunde köpa mark på olika planeter) på "Graffitisidorna" i "Göteborgsposten" för några dagar sedan ifall någon missade det.
Recommended Posts