Marvin Postad 10 Januari, 2008 Rapport Postad 10 Januari, 2008 (redigerade) Jag kan typ 20 avsnitt i huvudet... Är totalt vilse, tack för att det finns en avsnittsguide här! :lol: Man kanske ska ta sig för ett annat projekt? Exempel: Räkna antal "Engage" över serien? Hur många stickade tröjor använder Wesley under de första säsongerna? Hur många brudar hånglar Riker upp (och i vilka avsnitt)? Lära sig vem som har öppnings- respektive avslutningsrepliken i samtliga avsnitt? Någon frivillig? ;) :lol: Redigerad 10 Januari, 2008 av Marvin
MrsMorn Postad 23 Januari, 2008 Rapport Postad 23 Januari, 2008 Att komma ihåg namnen på avsnitt är bara att gömma för min del, men så länge jag vet vad de handlar om så brukar det ploppa upp efter en stund men jag skulle aldrig komma på alla 176 avsnitt. ( Visserligen så har jag hyfsad koll på dubbelavsnitten) ;)
Marvin Postad 27 Augusti, 2008 Rapport Postad 27 Augusti, 2008 (redigerade) Jag har hygglig kläm på säsong 1 nu, efter ett antal genomgångar. En icke-trekker skulle förmodligen säga att jag sett den ett pinsamt antal gånger, men det struntar jag i. B) En sak är säker; jag måste snarast införskaffa mer TNG på DVD! Redigerad 27 Augusti, 2008 av Marvin
gronkal Postad 5 Juli, 2009 Rapport Postad 5 Juli, 2009 jag vill bara hyla johanna laforge för att kunna komma ihåg så många avsnitt det är väldigt bar och det känns betryggande attv veta att det finns tvättäkta trekkies där ute i världen.
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu