Nyhet Posted October 21, 2007 Report Share Posted October 21, 2007 Säsong 3 av Battlestar Galactica kommer att sändas med start idag söndag 21/10 kl. 23:45 på Kanal 5. (Tack till Human) [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirk^4 Posted October 21, 2007 Report Share Posted October 21, 2007 Varför ska dom sända det så sent? Vill ju verkligen se och det skulle ju vara skönt att spara in 600 kr genom att slippa köpa DVDutgåvan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted October 21, 2007 Report Share Posted October 21, 2007 Kan du inte göra som många andra gör och spela in? Tycker det ska bli riktigt kul att se säsong 3 igen då jag väntar på att få köpa säsongen på R1 DVD. Tyvärr verkar den utgåvan dröja tills nästa vår så Kanal 5's sändning kommer lägligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted October 21, 2007 Report Share Posted October 21, 2007 hade tänkt se fortsättningen nu har längat jättemycket, men jag visade miniserien för min kompis och nu vill hon också se, fast vi ska börja om från början :lol: det ska bli jättekul, dels för att det är en sån bra serie och dels för att jag får se det tillsammans med henne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts