Nyhet Posted January 17, 2008 Report Share Posted January 17, 2008 Första bilden på det nya skeppet har läckt ut. Den finns nu att se till höger på Star Trek Databas filmsida. (Tack till Marcus (Tuvok på forumet)) Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 17, 2008 Report Share Posted January 17, 2008 Jag tycker att bilden framhäver en text som påminner om skeppet Enterprise NX-01 i texten, eller är det jag som misstar mig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted January 17, 2008 Report Share Posted January 17, 2008 Håller med! Det ser "enterprise-igt" ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Tycker det ser riktigt bra och intressant ut. Hi-Res Bild. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 24, 2008 Report Share Posted January 24, 2008 Vidare diskussioner för vi i särskild diskussion för filmen Star Trek. Detta ämne stängs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts