Nyhet Posted January 22, 2008 Report Share Posted January 22, 2008 Gatekeeperportalen har öppnat på startrekgatekeeper.com. Det är inte så mycket än som syns, men ni får säkert en bild av hur det är tänkt att bli. Portalens virtuella station kommer att öppnas i mitten av september 2008. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
the2mas Posted January 22, 2008 Report Share Posted January 22, 2008 Gatekeeperportalen har öppnat på startrekgatekeeper.com. Det är inte så mycket än som syns, men ni får säkert en bild av hur det är tänkt att bli. Portalens virtuella station kommer att öppnas i mitten av september 2008. Källa [ Till originalnyheten ] Med undantag av fel i texten här och där - som först försvinner i dag och i morgon - så är samtliga sidor i portalen klara (så jag tycker det syns en hel del) hehe. Nytt varje måndag blir en spännande nyhet på frontsidan, och en ny character/actor presentation. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted January 22, 2008 Report Share Posted January 22, 2008 Läckert! Verkar mycket spännande! Jag ska följa detta med intresse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
the2mas Posted January 22, 2008 Report Share Posted January 22, 2008 Läckert! Verkar mycket spännande! Jag ska följa detta med intresse! Tackar, så mycket! Roligt att ha svenskarna och finnarna med oss. Saknar danskarna, men jag kan inte göra så mycket mera än att maila dem tyvärr. Hoppas de dyker opp till slut. Kommer några riktig spännande nyheter de nästa veckorna, så kolla frontsidan varje måndag! ;) Nästan varje nyhet är en PANG nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted January 23, 2008 Report Share Posted January 23, 2008 Kull med ett star trek/sci fi/ fantasy forum öppet för alla. Jag hoppas verkligen att alla svenska startrek föreningar och sidor tar sig tid att skapa en plats där så att inte norrbaggarna får regera helt själva! Jättebra jobb med sidan för övrigt. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the2mas Posted January 23, 2008 Report Share Posted January 23, 2008 (edited) Kull med ett star trek/sci fi/ fantasy forum öppet för alla. Jag hoppas verkligen att alla svenska startrek föreningar och sidor tar sig tid att skapa en plats där så att inte norrbaggarna får regera helt själva! Jättebra jobb med sidan för övrigt. J. Svenskarna är mycket aktiva i projektet! Vi har flera svenska skådisar, en svensk idémakare i vår think tank, och en redigerare och kameramann. Vi har dessutom skådespelare och rådgivare från Finland (Star Wreck teamet - som vi också gör matte paintings för), en kameratjej från Spanien/Italien, samt två skådespelare från flera centrala fanbaserade Star Trek show från USA (som vi också gör matte paintings för). I tillägg kommer våra riktiga skådespelare från Star Wars og Star Trek. I går tog danskarna kontakt genom Trekkies.dks nya ledare, nått jag är riktig glad över. Vi har länge önskat ett samarbete med Danmark men har till nu inte fått nån respons. En av mina mål för framtiden är att alla Trek-föreningar öppnar sina forum för alla, så vi bättre kan bli känd med varandra och inte minst få nya impulser utifrån! Så tack för att du pekar på just det! Gatekeeper blir som du säger ett Sci-Fi/Fantasy projekt - även om setting helt klart är Star Trek. Att blanda är en trend som blir ständigt starkara och är ibland helt nödvändig för att dra folk - inte minst till kongresser. Gatekeepers första kongress blir ett samarbete med Oslo Sci-Fi Festival, sommaren 2009, där den första inspelningen tar plats. Inviterad är Anthony Danields (3CPO från Star Wars), Mark Allen Shepherd (Morn från DS9), Richard Arnold (Roddenberrys rådgivare som nu IGEN är rådgivare för den nya filmen) och Bobbie Adams (från Trekkies 1 & 2). Alla har aksepterad! Hoppas att se er alla där. Edited January 23, 2008 by the2mas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 24, 2008 Report Share Posted January 24, 2008 Vidare diskussioner samlar vi i huvuddiskussionen om Gatekeeper. Detta ärende stängs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts