Gå till innehåll
Schwozh

Misstag

Rekommenderade inlägg

Hej!

Har någon oxå märkt i ett avsnitt kommer inte ihåg namnet i tng, där romulanerna försöker ta makten på vulcan, när dem är på kontoret där dem möter Sela, så ser man i kristallen en reflektion av kamerateamet^^

Någon som med har sett det?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har inte sett just den, men har sett andra missar:

*I "Power Play" när Data slår på skärmen lämnas det kvar lite färg ifrån Brent Spiner's smink på den.

*I många avsnitt blandar de ihop folks pip's, som i "Cost of Living" så syns det klart och tydligt när Picard och Data går in i en turbolift att Picard endast har 3 pip's. I samma avsnitt kan man se en mikrofonbom när Picard och Riker går igenom en korridor ifrån ett transporterroom. Precis när den har varit synlig kan man se att Jonathan Frakes kollar mot den.

*Jag har för mig (har dock inte sett det själv, bara hört talas om det) att man ska kunna skymta en kaffekopp 16 minuter in i avsnittet "We'll Always Have Paris".

Minns inget mer just nu (och jag måste gå till skolan om 30 min :P )

(avsnittet du menar Schwozh är "Unification part 2" )

Redigerad av johannalaforge

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Har inte sett just den, men har sett andra missar:

*I "Power Play" när Data slår på skärmen lämnas det kvar lite färg ifrån Brent Spiner's smink på den.

*I många avsnitt blandar de ihop folks pip's, som i "Cost of Living" så syns det klart och tydligt när Picard och Data går in i en turbolift att Picard endast har 3 pip's. I samma avsnitt kan man se en mikrofonbom när Picard och Riker går igenom en korridor ifrån ett transporterroom. Precis när den har varit synlig kan man se att Jonathan Frakes kollar mot den.

*Jag har för mig (har dock inte sett det själv, bara hört talas om det) att man ska kunna skymta en kaffekopp 16 minuter in i avsnittet "We'll Always Have Paris".

Minns inget mer just nu (och jag måste gå till skolan om 30 min :P )

(avsnittet du menar Schwozh är "Unification part 2" )

Yes det va de avsnittet^^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om man kollar på filmen Insurection så kan man höra ett hucch (en tecken på att man ska vara tyst om ni inte vet) när Picard och Co går ut från turboliften för att välkomna en ny medlem till Federationen.

Redigerad av UFP

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tittade precis på "We'll always have Paris" och tittade extra noga på miljön runt omkring men såg ingen kaffekopp under avsnittet. Den finns säkert där men jag hinner inte titta en gång till. (Får kolla i morgon igen och se om jag ser det då).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu