Nyhet Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Skådespelaren Kelvin Yu kommer att spela en medicinsk tekniker ombord på USS Enterprise. Yu som har en examen från UCLA har tidigare medverkat i några av J.J. Abrams regisserade filmer och TV-serier. Den holländska skådespelerskan Lucia Rijker kommer att spela en romulansk kommunikationsofficer (dock inte på Enterprise). Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Om Lucia Rijker hadde spelat Romulan på Enterprise så hade jag allt börjat undra om handlingen. Intressant information att det kommar vara romulans med i filmen. Lite nyfiken blir man allt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted February 14, 2008 Report Share Posted February 14, 2008 Jag vill se mera romulans. Nemesis låvade ju att ha med det men slutresultatet var föga bra. Jag hoppas på mer av denna vara i den kommande filmen då jag tycker det är en riktigt intressant ras. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UFP Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 Håller med Unkas att det är intressant att få veta att romulaner ska vara med i filmen. Man kan snart inte längre vänta....... :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts