Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad (redigerade)

En sida som helt enkelt är ett måste för oss Trekkies! :w00t:

TREKSPACE är ett socialt nätverk som skapades av Alec Peters på www.ning.com. Själv blev jag medlem endast för någon dag sedan, men har redan hittat en massa intressanta Trekkies att prata med. De flesta på siten är ifrån USA, och siten är helt på engelska. Man har rum för att göra sin egen sida på TREKSPACE individuell, men samtidigt är det en mindre komplicerad site som är lätt att förstå. Inte bara Star Trek diskuteras, utan även helt andra saker, precis som på vårat kära db-forum. Så, kasta er över denna härliga site och lär känna Trekkies världen över!

http://www.trekspace.org/

Redigerad av johannalaforge
  • 2 veckor senare...
Postad
En sida som helt enkelt är ett måste för oss Trekkies! :w00t:

TREKSPACE är ett socialt nätverk som skapades av Alec Peters på www.ning.com. Själv blev jag medlem endast för någon dag sedan, men har redan hittat en massa intressanta Trekkies att prata med. De flesta på siten är ifrån USA, och siten är helt på engelska. Man har rum för att göra sin egen sida på TREKSPACE individuell, men samtidigt är det en mindre komplicerad site som är lätt att förstå. Inte bara Star Trek diskuteras, utan även helt andra saker, precis som på vårat kära db-forum. Så, kasta er över denna härliga site och lär känna Trekkies världen över!

http://www.trekspace.org/

Har du märkt att jag har blivit medlem där? :w00t::w00t: :lol: :P

• 2 veckor senare...
  • 7 månader senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...