Gå till innehåll
Nyhet

Osäker på vad du ska ge till dina barn?

Rekommenderade inlägg

st_toys_080408.jpgDu behöver inte bekymra dig längre! Nu har det kommit nya Star Trek-leksaker i massor. Varför inte en Locutusdocka till den dockhusälskande dottern eller en tjusig modell av USS Enterprise-E till den modellbyggande sonen?

Skepp, figurer, byster, vapen, miniatyrer, m.m., som spänner över samtliga Star Trek-serier kan förbeställas av fans från bl.a. Diamond Select Toys.

USS Enterprise-D modellen kommer att släppas under september. Modellen är c:a 40 cm lång, tefatsdelen kan skiljas från skeppet, belysning, ljus- och ljudeffekter ingår, plus att man kan lyssna till flera röstkommandon från kommendör Jean-Luc Picard.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det fans en helt del intresanta ST-prylar där. Och även lite från andra serier och filmer som var intresant. Saknar dock plancher från ST. Det är något jag länge funderat på att skaffa. Vet bra inte vart jag ska hitta det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Det fans en helt del intresanta ST-prylar där. Och även lite från andra serier och filmer som var intresant. Saknar dock plancher från ST. Det är något jag länge funderat på att skaffa. Vet bra inte vart jag ska hitta det.

Gör som jag: få en av din spanskalärare :lol:

Skoja bara :P

Här finner du discshops Star Trek-plansher, där finns det alla möjliga ST-plansher. Visst, mest på skeppen/filmerna, men även på typ Kirk/Spock. Hoppas att det kanske var till lite hjälp iallafall :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja visst fins det en del plancher att få tag i, men jag skulle vilja ha mer klassiska snitt, utan reklam och massa text på. exempelvis en stor planch med Kirk, Bones och Spock, i sinna TOS-uniformer, och med enkelfärgad bakgrund eller tagit från något av avsnitten. Givetvis utan text. Men det hittar jag inte.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Ja visst fins det en del plancher att få tag i, men jag skulle vilja ha mer klassiska snitt, utan reklam och massa text på. exempelvis en stor planch med Kirk, Bones och Spock, i sinna TOS-uniformer, och med enkelfärgad bakgrund eller tagit från något av avsnitten. Givetvis utan text. Men det hittar jag inte.

Förstår vad du menar. Dessa plansher är ju mer än rare. Själv är jag jätteglad över min affisch. Den är på alla i TNG ståendes i Ten Forward, Enterprise längst ner och sedan längst ner i det vänstra hörnet står det Star Trek The Next Generation med vit text. Den är fullkomligt underbar :wub:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Förstår vad du menar. Dessa plansher är ju mer än rare. Själv är jag jätteglad över min affisch. Den är på alla i TNG ståendes i Ten Forward, Enterprise längst ner och sedan längst ner i det vänstra hörnet står det Star Trek The Next Generation med vit text. Den är fullkomligt underbar :wub:

Låter riktigt trevlig. Själv har jag en med en bild på Voyager som flyger genom svart rymd. Några sjärnor lyser långt bort, annars är det bara Voyager i mörkret. Ingen text på panchen förutom att det stor Voyager högst upp. Gillar den skarpt, fast har inte hittat en bra ram med rätt mått, så ännu sitter den inte på väggen :(

Redigerad av Unkas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
KHAAAAAAAN!

Förlåt, blev lite medryckt. :lol: Fanns en del intressant där. Håller med Unkas också. Några plancher med lite klassiska motiv och utan allt för mycket text vore inte dumt.

Det är lätt att ryckas med närman ser sådana figurer.

Några diskreta pancher utan text vore det bästa. Ogillar starkt att ha reklam på väggarna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg