t80u Postad 23 April, 2008 Rapport Postad 23 April, 2008 Hoppas ni inte missat videon till Nimoys fantstiska hyllning till JRR Tolkiens Bilbo Baggins Underhållande, fin och lite "speciell" ;) Citera
Expendable Ensign Postad 23 April, 2008 Rapport Postad 23 April, 2008 Jag har inte vågat klicka på länken då jag fruktar att den leder till Nimoys "musikvideo". Den har jag sett en gång för länge sedan och jag vet inte om mitt psyke klarar den en gång till. :knäpp: Citera
Marvin Postad 23 April, 2008 Rapport Postad 23 April, 2008 (redigerade) Jag bara väntade på att någon skulle länka, själv har jag inte vågat riktigt. ;) :lol: ÄLSKAR den här sången! Texten, melodin, körsången, dansen, kläderna... Det finns ingen ände på nyanserna! Kan se den hur många gånger som helst och den är lika bra varje gång. Men så är jag kanske lite udda? :blink: "The greatest little hobbit of them all!" Redigerad 23 April, 2008 av Marvin Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.