Bebbe Postad 6 Juli, 2008 Rapport Postad 6 Juli, 2008 Hittade denna på deviantART. Tyckte den var lite smårolig "This is a spoof banner I did about Star Trek. It invites to join the Federation like it was some kind of website or virtual community like Deviant Although it may look pointless to non-trekkies, Star Trek fans like me will understand the joke and make some laughs I hope :giggle:" Citera
Unkas Postad 7 Juli, 2008 Rapport Postad 7 Juli, 2008 Jag kan inte se vad det står på bilden. Du har inte någon länk till bilden i större format så man kan läsa texten? Citera
Bebbe Postad 7 Juli, 2008 Författare Rapport Postad 7 Juli, 2008 Tryck där det står "Förminskad:64%..." så får du ett större format. Citera
Unkas Postad 7 Juli, 2008 Rapport Postad 7 Juli, 2008 (redigerade) Tack och ursäkta mig. Jag var lite snurrig där. Får skylla på att jag inte varit på forumet på länge. Semester!! Redigerad 7 Juli, 2008 av Unkas Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.